
הערב (מוצאי שבת) התקיים אירוע הגמר עונת העשור של "מאסטר שף".
הלל גרדי (31), רווק, עין כמונים, הוא המנצח הגדול. למקום השני הגיע יניב שחר ולמקום השלישי הגיעה הגיעה מיכל מוטיל.

השופטת מיכל אנסקי, שלקתה בשיתוק בפניה וחשפה את הקושי הגדול ועל מה שחוותה, סיפרה בראיון לסרוגים על ההקלה, ועל המורכבות. "הסתרתי את זה הרבה מאוד זמן, ועכשיו יש תחושה של הקלה. העובדה שסיפרתי בריש גלי שאני בפוסט טראומה, מאפשרת לי להביא את עצמי באופן מוחלט".
צפו בראיון המלא:

מיכל אנסקי ראיון מאסטר שף| צילום: יים שעושים אותם לבעלי ערך, הרגעים שבסו שלדבר כשאנחנו עוזיבם את העולם אנחנו זוכרים. שנבלה זמן איכות עם המשפחה שלנו נבדל בין עיר וטפל, להגשמה עצית, בראיות טובה, נעריך את הבריאות כל עוד היא מתקיימת. שנדע לגדול מהכאב והפצעיים, שנהיה ערבים זה לזו ובעיקר זה לזו.

מה דחפתם גם לפה את מיכל אנסקי? חבורת השופטים הם כולם מהראשון ועד האחרון סמולנים קיצונים.