בישוב אלעזר בגוש עציון הופעלה אזעקת צבע אדום מחשש לחדירת מחבלים.
בהודעה שקיבלו התושבים נאמר: "היכנסו מיד למבנה, נעלו את הדלתות וסגרו את החלונות. אין לצאת מהמבנה עד לקבלת הודעה על סיום האירוע. התנועה באזור אסורה וחל איסור להיכנס אליו עד להודעה חדשה".
בישוב אלעזר בגוש עציון הופעלה אזעקת צבע אדום מחשש לחדירת מחבלים.
בהודעה שקיבלו התושבים נאמר: "היכנסו מיד למבנה, נעלו את הדלתות וסגרו את החלונות. אין לצאת מהמבנה עד לקבלת הודעה על סיום האירוע. התנועה באזור אסורה וחל איסור להיכנס אליו עד להודעה חדשה".
המהדורה המובחרת!
הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0
תגובות
ואתה תחזור לרצוח יהודים זה המוטו שלכם
גנץ בנימין יימח שמך וזרע זרעך אתה וכל אנשי התשקורת .ידיך מלאות בדם הקורבנות שנפגעו כתוצאה מפתיחת המעברים .
תחזרי לרצוח יהודים בשביל ביבי, מחבלת
אתה המחבל שתומך בגנצנון הדביל שאתמול שוב התקשר לידיד נפשו אבו נפחא עבאס. מאז ממששת הטיפשות והבזיון גברו הפיגועים ורצח יהודים רצח, אונס, גזל גניבה , הרס וחורבן זה האמונה של הערבושים. אז תתחבר אליהם