
ראש הממשלה יאיר לפיד הוציא הודעה מביכה בנוגע לפיגוע הערב (רביעי) במעלה אדומים, בה שכח להודות למאבטחים עצמם שחיסלו את המחבל, ובמקום הודה לכוחות הביטחון.

מעלה אדומים| צילום: (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
"מברך את כוחות הביטחון: צה"ל, שב"כ, משטרה ומג"ב על חיסולו של המחבל עודאי תמימי בעת ניסיון לפיגוע נוסף לאחר הפיגוע במחסום שועפט בו נהרגה סמלת נועה לזר ז"ל", אמר לפיד.
עוד באותו נושא
פיגוע ירי במעלה אדומים: פצוע קל, המחבל נוטרלחדשות סרוגים

"לא ננוח ולא נשקוט עד אשר נשים ידינו על כל מחבל שפוגע באזרחי ישראל וחיילי צה"ל. נפעל ביד קשה וללא היסוס נגד הטרור. אני שולח מכאן איחולי החלמה מהירה למאבטח".
כזכור, המחבל עצמו חוסל על ידי שני המאבטחים שהיו במקום. אחד מהם נפצע קלות בידו.
לא יעזור האיש הזה אפס אחד גדול איש קטן שהתקשורת הארורה מחבקת אותו יחד עם מערכת המשפט הרקובה והמושחתת חבל שיש עוד טיפשים שתומכים בכלומניק הזה