חדשות

'רוצה לומר תודה': הרמטכ"ל נפגש עם לוחמי סיירת גולני

הרמטכ"ל אביב כוכבי נפגש עם לוחמי סיירת גולני שהוקפצו בחג לתגבור ביהודה ושומרון בצל גל הטרור. בדבריו הודה לחיילים שסייעו בשמירה על ביטחון המדינה: "עצם הבחירה שלכם בשירות כזה היא ראויה להערכה"

'רוצה לומר תודה': הרמטכ"ל נפגש עם לוחמי סיירת גולני
צילום: (צילום: דובר צה"ל)

הרמטכ"ל אביב כוכבי נפגש היום (ראשון) עם לוחמי סיירת גולני אשר הוקפצו במהלך חג הסוכות לתגבור באוגדת יהודה ושומרון, זאת על רקע המתיחות הביטחונית הנרחבת וגל פיגועי הטרור ברחבי הארץ. בדבריו הודה לחיילים שסייעו בשמירה על ביטחונם של אזרחי ישראל במהלך החג.

"אני רוצה להגיד לכם תודה, בשם צה"ל כולו ואני חושב שגם בשם כל האזרחים" אמר כוכבי."אני מביע הערכה רבה מאוד על מה שאתם עושים. זה נכון לכל חיילי צה"ל באשר הם, ועצם הבחירה שלכם בשירות כזה היא ראויה להערכה מאוד מאוד גדולה".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
ninafuller
08.05.25

ninafuller Hearing your laugh makes my pulse race. Let's see if we can create a different kind of rhythm together... maybe a little closer? f1nd me on ninafuller_mooo_com change _ to dot