זארה, רשת האופנה הספרדית המצליחה, מודיעה על שינוי בתנאי החזרת פריטים שנרכשו אונליין, והחל מה20 לחודש הקרוב, תחל לגבות תשלום על החזרת פריטים על ידי שליח.
עד כה, משתמשי האפליקציה והאתר נהנו מהאפשרות להזמין חבילות באופן מקוון, ולקבל אותן בתוספת תשלום עם שליח עד הבית, תוך זמן קצר. היתרון המשמעותי של הקנייה המקוונת, היה האפשרות להחזיר בקלות וללא עלות פריטים שהוזמנו, על ידי שליח שאוסף את החבילה ישירות מבית הלקוח, בלי לגבות תשלום נוסף.
בעוד כמספר ימים, מדיניות המשלוחים תשתנה, וזארה תגבה כ-30 ש"ח על כל בקשת החזרה של מוצרים שנרכשו באתר או באפליקציה.

עד ה-20.10.2022, ניתן יהיה להזמין ולהחזיר פריטים על פי התנאים הקודמים, וליהנות מהאפשרות להזמין באופן חופשי מוצרים באופן מקוון, ובמידה ותתגלה אי התאמה עם הגעת הפריט, להחזיר אותו בקלות ובחינם לחברה, ולקבל החזר כספי ישירות לאמצעי התשלום דרכו בוצעה ההזמנה.
על פי הכתוב באתר, זארה מבהירה כי "ניתן להחזיר את ההזמנה בכל חנות Zara בחינם, באותה מדינה/אזור שבהם התבצעה הרכישה". בדומה לכל חנות אחרת, ניתן להחזיר פריטים באופן פיזית בחנויות הרשת, בהצגת קבלה ובתוך 14 ימים מקבלת המוצר.
"זכור כי כדי להחזיר מוצרים בחנות אין צורך למלא בקשה באתר האינטרנט או באפליקציה", נכתב באתר. "קחו בחשבון כי במידה ולא תוכלו לגשת לחנות, כל אדם שתבחרו יוכל לעשות זאת במקומכם".
ענקית האופנה הספרדית מחזיקה למעלה מ-2000 חנויות ב-88 מדינות, וסניפיה נמצאים בכל רחוב מרכזי בערים גדולות ברחבי העולם. שקיות הנייר החומות עם הכיתוב המינימליסטי של המותג, הפכו לשם נרדף למסע קניות מוצלח.

האפשרות לקנות בזארה באופן מקוון באתר ובאפליקציה, יחד עם תנאי ההחזרה המצוינים והאפשרות להחזיר פריטים לא רצויים בקלות וללא עלות, הקלו על הלקוחות שנהנו מהזמנה והחזרה בלחיצת כפתור, בלי לקום מהספה.
כעת, מסקרן לגלות מה תהיה ההשפעה של שינוי מדיניות ההחזרות והרעת התנאים. האם היא תגרום ללקוחות לקנות באופן מפוקח ומחושב יותר, להפסיק לקנות אונליין, או להמשיך כרגיל? מה שבטוח, בזארה ימשיכו לקנות, עוד ועוד.
מה דעתך בנושא?
0 תגובות
0 דיונים