חדשות

אחרי הפיגוע: צה"ל עצר הלילה עשרה מבוקשים

מבצע שובר גלים: עשרה מבוקשים נעצרו על ידי צה"ל, שב"כ ומג"ב ביהודה ושומרון בלילה שאחרי הפיגוע בשבי שומרון, שגבה את חייו של סמל ראשון עידו ברוך ז"ל. בנוסף, הוחרמו אמצעי לחימה ותחמושת

אחרי הפיגוע: צה"ל עצר הלילה עשרה מבוקשים
צילום: (צילום: דובר צה"ל)

מבצע "שובר גלים": לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו הלילה (בין שלישי לרביעי) עשרה מבוקשים והחרימו אמצעי לחימה ברחבי יהודה ושומרון.

i_121022_maazarim_he_hq| צילום: תיעוד מהמעצרים הלילה (צילום: דובר צה"ל)

הפעולות נעשו במספר מוקדים באוגדת יהודה ושומרון, בין היתר בכפרים בית סירא, דיר אבו משעל, בא-סוויה וחיזמה.

הכוחות פעלו בכפר ג'בע ועצרו שני מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור. בנוסף, איתרו הלוחמים תחמושת ואמצעי לחימה נוספים, כל העת במסגרת הפעילות נשמעו קולות ירי במרחב.

במקביל, הכוחות פעלו בכפר אל יאמון למעצר מבוקש נוסף. בכפר זה נשמעו גם כן קולות ירי במהלך הפעילות.

(דובר צה"ל)

בחטיבה המרחבית אפרים, כוחות צה"ל עצרו שלושה מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור בכפר כפר נעמה.

אין נפגעים לכוחותינו.

המבוקשים שנעצרו ואמצעי הלחימה שאותרו הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון.

בפיגועים בשבוע האחרון נהרגו הלוחמים נועה לזר ועידו ברוך ז"ל, אלו מצטרפים לרצף פיגועים בתקופה האחרונה, ביניהם הפיגוע בכניסה ליישוב עפרה שבבנימין בשבוע שעבר בו נפצע שוטר.

מיליציית חמושים פלסטינית חדשה בשם "גוב האריות" נטלה אחריות לרוב הפיגועים. ההתארגנות, שפעיליה בעיקר מאזור שכם, הפכה לדומיננטית בתקופה האחרונה, והשבוע הכריזה על "שורת ימי זעם".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות