חדשות

"גוב האריות" הכריזו על ימי זעם ונטלו אחריות לפיגוע

מיליציית הטרור מאיזור שכם, "גוב האריות", נטלה אחריות לפיגוע הירי באיזור שבי שומרון, בו נפגע באורח קשה מאוד צעיר ישראלי. בנוסף, ההתארגנות הכריזה על ימי זעם וקראה לארגוני הטרור להצטרף

"גוב האריות" הכריזו על ימי זעם ונטלו אחריות לפיגוע
צילום: מעצר בשכם, בשבוע שעבר, במסגרת פעילות נגד מחבלים (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)

מיליציית החמושים מאיזור שכם, "גוב האריות", נטלה אחריות לפיגוע הירי בשבי שומרון, בו נפגע צעיר ישראלי באורח קשה מאוד, והכריזה על סדרת פיגועים במסגרת "ימי זעם" בתקופה הקרובה.

בהודעה שפרסמה התארגנות הטרור החדשה שאחראית לרוב אירועי הטרור ביו"ש בשבועות האחרונים נקראו פלסטינים שחיים בישראל להצטרף למתקפות ו"להתעמת עם האויב בכל מקום".

בנוסף, הם קראו לפלגים השונים של ארגוני הטרור, הפת"ח, חמאס, הגי'אהד האסלאמי והחזית העממית להצטרף לימי הזעם עליהם הכריז הארגון ולבצע "פיגועי איכות בכל מקום".

(מצלמות אבטחה)
(מצלמות אבטחה)| צילום: המחבל שביצע את הפיגוע בשבי שומרון נמלט לאחר הפיגוע (מצלמות אבטחה)

בהתארגנות הטרור קראו לתושבי הכפרים בגדה לחסום דרכים בפני הצבא, ככל הנראה בכדי לאפשר למחבלים להימלט לתוך הכפרים ולהקשות על כוחות הביטחון ללכוד אותם.

הצהריים כאמור, נטלה התארגנות הטרור אחריות לפיגוע בשבי שומרון, בו נפצע באורח קשה מאוד צעיר ישראלי.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות