נתניהו גאה להציג: הישגי הממשלה בסרטון מצויר - סרוגים

נתניהו גאה להציג: הישגי הממשלה בסרטון מצויר

משרד ראש-הממשלה פרסם היום סרטון תדמית שהופק במלאות שנה לכהונת הממשלה ה-33. בסרטון מוצגים הישגי הממשלה, באמצעות טכניקת אנימציה מיוחדת. צפו בוידאו

נתניהו גאה להציג: הישגי הממשלה בסרטון מצויר
  מתוך סרטון ההישגים של נתניהו (צילום מסך)

משרד ראש-הממשלה פרסם היום סרטון תדמית שהופק במלאות שנה לכהונת הממשלה ה-33. בסרטון מוצגים הישגי הממשלה, באמצעות טכניקת אנימציה מיוחדת.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שהשתתף הבוקר בוועידת הנגב השישית בפארק אריאל בשדרות התייחס לפעולות הממשלה בשנה הראשונה לכהונתה:

"היום אנחנו מציינים שנה בדיוק להקמתה של הממשלה. אחת המטרות המרכזיות שהצבנו הייתה לפתח את הנגב והגליל ולקרב אותן למרכז: השקענו יותר מעשרה מיליארד ש״ח בתשתיות תחבורה, הקמנו בשדרות תחנת רכבת, באר שבע הופכת למרכז סייבר עולמי, בלמנו את ההסתננות, אחרי מבצע עמוד ענן שורר פה שקט שלא היה כמותו עשור. לא יהיו טפטופי רקטות. המדיניות שלי ברורה – על כל ירי תגובה מיידית וחריפה.

"בשנה החולפת ביצרנו את ביטחונה של מדינת ישראל מול הטלטלה האזורית, וכלכלת ישראל המשיכה לצמוח יותר מרוב כלכלות העולם שעדיין מתמודד עם משבר כלכלי. יש כאן שורה של הישגים מרשימים בהתחשב בפרק הזמן שבו הם קרו. חלקם בזכות יישום החלטות שהתקבלו בממשלה הקודמת. בנוסף בשנה הבאה אנו צפויים לראות עוד תוצאות של החלטות שהתקבלו בממשלה החדשה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מרגש. גאווה ציונית
| 18-03-2014 23:57