ראש הממשלה יאיר לפיד תוקף את ראש האופוזיציה נתניהו, לאחר הביקורת שחטף ממנו מוקדם יותר על ההסכם עם לבנון
"נתניהו, 10 שנים נכשלת בניסיון להביא את ההסכם הזה, לפחות אל תפגע באינטרסים הביטחוניים של ישראל ותסייע לחיזבאללה בהודעות חסרות אחריות", כתב לפיד.
עוד באותו נושא
לפיד: ההסכם עם לבנון יחזק את הביטחון והכלכלהבנצי רובין

כזכור, נתניהו אמר מוקדם יותר היום כי ״יאיר לפיד נכנע באופן מביש לאיומים של נסראללה. הוא נותן לחיזבאללה שטח ריבוני של מדינת ישראל עם מאגר גז ענק ששייך לכם, אזרחי ישראל.
הוא עושה את זה ללא דיון בכנסת ובלי משאל עם. ללפיד אין מנדט למסור למדינת אויב שטחים ריבוניים ונכסים ריבוניים ששייכים לכולנו.

WhatsApp Video 2022-10-02 at 12.24.52| צילום: נתניהו על ההסכם עם לבנון (דוברות הליכוד)
אם המחטף הלא חוקי הזה יעבור, הוא לא יחייב אותנו. ב-1 בנובמבר נחזיר לישראל הנהגה חזקה, הנהגה מנוסה, שתשמור על הביטחון של כולנו".
לפיד משקר במצח נחושה. לפיד מתנהל באופן מתועב לגמרי.