אבו מאזן באו”ם: ישראל הורסת את פתרון שתי המדינות - סרוגים

אבו מאזן באו”ם: ישראל הורסת את פתרון שתי המדינות

בתגובה לדברי לפיד אתמול, שקרא ליישום פתרון שתי המדינות, מבהיר היום אבו מאזן: ישראל לא מאמינה בשלום, היא הורסת את פתרון 2 המדינות. אין לנו פרנטר יותר

author-image
אבו מאזן באו”ם: ישראל הורסת את פתרון שתי המדינות
  קרדיט: lev radin, שאטרסטוק

יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, נושא בשעה זו נאום בפני העצרת הכללית של האו"ם, ומבהיר בתגובה לדברי לפיד כי הוא אינו מאמין בפתרון שתי המדינות. צפו בשידור החי:

"אני נואם בפניהם בשם יותר מ-14 מיליון פלסטינים שאבותיהם ואבות אבותיהם חוו את הנכבה הנוראית לפני 74 שנים והם עדיין חיים את התוצאות של הנכבה הזאת שהיא השפלה לכל האנושות, במיוחד לאלו שביצעו את הפשע הנוראי הזה", אמר אבו מאזן.

יו"ר הרשות המשיך: "יותר מחמש מיליון פלסטינים חיו תחת הכיבוש הפלסטיני במשך יותר מ-54 שנים. אני רוצה להגיד לכם היום בשם הפלסטינים שהאמון שלנו ביכולת להגיע לשלום מדרדר. האם אתם רוצים לחנוק את התקווה שיש לנו?"

אבו מאזן הדגיש כאמור כי אינו מאמין יותר בשלום: "ישראל שמתעלמת מההחלטות הבינלאומיות החליטה לא להיות פרטנר לשלום. היא ערערה את הסכמי אוסלו, היא הורסת את פתרון 2 המדינות. זה מוכיח שישראל לא מאמינה בשלום. ישראל מאמינה באכיפת הסטטוס קוו. לכן אין לנו פרטנר יותר".

ישראל מספקת הגנה לטרוריסטים יהודים בזמן שהם מגרשים את הפלסטינים מביתם. ארגוני תג מחיר, להב"ה ועוד רבים אחרים. ארגונים אלה מובלים על ידי חברי כנסת. אנו קוראים לקהילה הבינלאומית להגדיר את הארגונים הללו כארגוני טרור".

בנוסף, הזכיר כמובן אבו מאזן את פרשיית מות עיתונאית אל-ג'זירה: "ישראל הרגה את העיתונאית שירין אבו עאקלה במכוון בירי צלף. אני קורא להעמיד את ישראל לדין על פשע זה".

עוד באותו נושא

איראן ו-2 מדינות: הנאום המלא של לפיד באו"ם

לאחר מכן, עבר אבו מאזן להאשמות נגד ישראל בטענה שהיא אחראית לטבח ולגירוש של פלסטינים: "מאז שישראל הוקמה היא ביצעה פשעים נוראיים נגד עמנו. כשהם הרסו 529 כפרים פלסטינים וגירשו את התושבים. מאז מלחמת 1948 ולאחר מכן הם גירשו 950 אלף פלסטינים, בניגוד ל-250 אלף שישראל טוענת. מאז הם הפכו למיליונים.

מאז ועד היום ביצעה ישראל מעל 50 מעשי טבח. חלקם נעשו בתקופה האחרונה. ישראל הודתה כי היא ביצעה מעשים אלו במכוון. האחרון שבהם היה נגד עזה שעליה נורו טילים. אני לא רוצה להגיד כמה זקנים הם הרגו, אך הניו יורק טיימס אמרו כי 57 ילדים נהרגו בעזה. אנו מבקשים מהקהילה הבינלאומית להעמיד אותם לדין".

לבסוף, הדגיש שוב אבו מאזן כי אין ולא תהיה הסכמה בין הצדדים: "ההסכמים שחתמנו עליהם ב-1993 לא תקפים יותר כי ישראל עוברת עליהם. עד מתי נהיה היחידים ששומרים על ההסכמים הללו? לפיכך זו האחריות שלנו למצוא דרכים אחרות להגיע לשלום, כולל לבצע החלטות שהפרלמנט שלנו החליט עליהן. הרשות הפלסטינית תצטרף לארגונים בינלאומיים נוספים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
26 תגובות - 20 דיונים מיין לפי
1
הבהת המציאות
שקרניקית | 23-09-2022 17:40
תודה רבה לך אבו עלי! תסביר את זה לכמה ראשים סתומים והבלים שעדין לא הבינו
2
לך חפש מי...
אנונימית | 23-09-2022 17:50
לך חפש מי ינענע אותך יודעים בידיוק מי הרג את המחבלת הזאת לך תחפור לך קבר מטומטם
3
לא חשוב מה...
מוטי א.א | 23-09-2022 17:58
לא חשוב מה לפיד אומר. חשוב שאבו מאזן שומר על האינטרס של העם היהודי והוא לא יתן שיתנו לו להקים מדינה. הקדוש ברוך הוא מכוון את הדברים
4
המטרה של לפיד לסייע למשותפת בבחירות!!
א | 23-09-2022 18:22
לפיד, בוגד רקוב המקדם את מדינת אזרחיה עם רעמ, המשותפת ואבו מאזן (שאותו הוא מגייס דרך אנשי המשותפת) - מסייע לאויבי המדינה בשביל כיסא - ושאיתם הוא וגנץ מתכוונים להקים את ממשלתם הפלסטינית הבאהו!! עכשיו כל מנהיגי המערב הפרוגרסיביים פרו פלסטיניים מסייעים לו - כמו גרמניה, קנדה, צרפת, כמובן לאושרו של העולם הערבי, הBDS וכל המייחלים לסופה של ישראל!! לפיד הבוגד הרקוב מביא לה לגיטימציה ודמוניזציה של ישראל כמדכאת הפלסטינים האחראית על גורלם!.. לאחר שנתניהו חיסל את הנושא הפלסטיני מסדר היום העולמי עם 4 הסכמי שלום בלתי נתפסים שעשה עם מדינות מוסלמיות - ללא כל התנייה בפלסטינים!!
5
לפיד מקדם מדינה פלסטינית בשביל כיסאו!
א | 23-09-2022 18:22
חזון מדינת הטרור הפלסטינית של לפיד, הדיקטטור הבוגד, הוא קנוניה פוליטית בין לפיד הבוגד לרשימה המשותפת שאיתה הוא וגנץ מתכוונים להקים את ממשלתם הפלסטינית על מלא הבאה - כדי לגרום לערבים להצביע למשותפת ולהגיע ל 16 מנדטים!! בדרך למדינת כל אזרחיה!! בדרך למדינת כל אזרחיה!! והמדינה הפלסטינית היא דמי הפרוטקשן הראשונים של לפיד למשותפת!היועצת של בנט, שמרית מאיר, כבר חשפה שלפיד כבר עשה הסכם עם טיבי!!!! טיבי שקיבל כתמורה ראשונית את תוכניתו של לפיד להקמת מדינה פלסטינית! טיבי, עודה ועבאס, נציג האחים המוסלמים, יהיו בקבינט הביטחוני וינהלו עם את ביטחון המדינה בהוראות אבו מאזן וחמאס!! נציגי הטרור המשותפת שהינם גם תומכים נלהבים של איראן, חיזבאללה ואסד!!
6
לפיד וגנץ מתכננים הפיכה שלטונית עם המשותפת!
אמ | 23-09-2022 18:23
לפיד גנץ וסער, הדיקטטורים הפשיסטים, מתכננים לבצע הפיכה שלטונית אנטי דמוקרטית פשיסטית אם הליכוד לא יצליח יקבל 61 ולא יצליח להקים ממשלה לאחר הבחירות הבאות!! ולשם כך לפיד, גנץ וסער מנסים כבר בימים אלה לנטרל את כוחה של הכנסת בדרכים אנטי דמוקרטיות, כדי להגשים את המהפכה (לפיד כבר עשה הסכם עם טיבי!)!! לפיד וגנץ מתכננים להקים גוש חוסם של 61 עם רעמ והרשימה המשותפת, ולהקים בעזרת הגוש ממשלת מיעוט, כשהערבים יהיו מעורבים בכל החלטותיה, מבלי שהערבים יצטרכו להיות רשמית בממשלת המיעוט!! ובתמורה, רעמ והמשותפת ויקבלו אין סוף דמי פרוטקשין על חשבון ביטחונה, ריבונותיה, משאביה וקיומה של ישראל - בדרך למדינת כל אזרחיה!! להזכיר שגנץ, לפיד וכל מפלגות השמאלהפוסט ציונית חותרות לחסל את חוק הלאום ביחד עם הערבים!! ובאופן פשיסטי, הממשלה הזאת והתקציב לא יהיו תלויים באישור הכנסת, וכך לא ניתן יהיה להפילה!! הדיקטטורים יתרצו את הקמת ממשלתם הפשיסטית בטענה שהם מצילים את ישראל מאי יציבות פוליטית!! כל הנל, בהתאם לתוכניות המפורטות בימים אלה שמכוני השמאל האנטי ציוני לכינון רודנות אוליגרכית שהכינו ללפיד וגנץ -להצלת הדמוקרטיה המכון הישראלי לדמוקרטיה והמרכז להעצמת האזרח בהשראת אהרן ברק!! אלה המכונים של השמאל האנטי ציוני, המשתמשים באופן דמגוגי, בדיוק כמו השמאל כולו, במונחים דמוקרטיים להקמת דיקטטורת השמאל!!
7
}}} לא חשוב...
}}{ יהודי חרד. | 23-09-2022 18:23
}}} לא חשוב מה לפיד נתניהו או אבו מאזן אומרים. == ישראל הופכת למדינת כל אזרחיה ,האשמים הם מיני המינים של דתיים חרדים ושסניקים שרובם לא בצהל ולא עובדים וקבעו ביהודה ושומרון עובדות שמסכנות ישראל == הערבים לעומתם עובדים בבניין רפואה חקלאות תשתיות תעשיה ומתחזקים את ישראל..
8
"חזון" המדינה הפלסטינית של לפיד-בשביל כיסאו!
א | 23-09-2022 18:24
חזון מדינת הטרור הפלסטינית של לפיד, הדיקטטור הבוגד, הוא קנוניה פוליטית בין לפיד הבוגד לרשימה המשותפת שאיתה הוא וגנץ מתכוונים להקים את ממשלתם הפלסטינית על מלא הבאה - כדי לגרום לערבים להצביע למשותפת ולהגיע ל 16 מנדטים!! בדרך למדינת כל אזרחיה!! בדרך למדינת כל אזרחיה!! והמדינה הפלסטינית היא דמי הפרוטקשן הראשונים של לפיד למשותפת!היועצת של בנט, שמרית מאיר, כבר חשפה שלפיד כבר עשה הסכם עם טיבי!!!! טיבי שקיבל כתמורה ראשונית את תוכניתו של לפיד להקמת מדינה פלסטינית! טיבי, עודה ועבאס, נציג האחים המוסלמים, יהיו בקבינט הביטחוני וינהלו עם את ביטחון המדינה בהוראות אבו מאזן וחמאס!! נציגי הטרור המשותפת שהינם גם תומכים נלהבים של איראן, חיזבאללה ואסד!! א
9
לפיד מקדם את מדינת כל אזרחיה בשביל כיסאו!
א | 23-09-2022 18:25
לפיד, בוגד רקוב המקדם את מדינת אזרחיה עם רעמ, המשותפת ואבו מאזן (שאותו הוא מגייס דרך אנשי המשותפת) - מסייע לאויבי המדינה בשביל כיסא - ושאיתם הוא וגנץ מתכוונים להקים את ממשלתם הפלסטינית הבאהו!! עכשיו כל מנהיגי המערב הפרוגרסיביים פרו פלסטיניים מסייעים לו - כמו גרמניה, קנדה, צרפת, כמובן לאושרו של העולם הערבי, הBDS וכל המייחלים לסופה של ישראל!! לפיד הבוגד הרקוב מביא לה לגיטימציה ודמוניזציה של ישראל כמדכאת הפלסטינים האחראית על גורלם!.. לאחר שנתניהו חיסל את הנושא הפלסטיני מסדר היום העולמי עם 4 הסכמי שלום בלתי נתפסים שעשה עם מדינות מוסלמיות - ללא כל התנייה בפלסטינים!! א
10
לפיד וגנץ מתכננים הפיכה שלטונית!
א | 23-09-2022 18:25
לפיד גנץ וסער, הדיקטטורים הפשיסטים, מתכננים לבצע הפיכה שלטונית אנטי דמוקרטית פשיסטית אם הליכוד לא יצליח יקבל 61 ולא יצליח להקים ממשלה לאחר הבחירות הבאות!! ולשם כך לפיד, גנץ וסער מנסים כבר בימים אלה לנטרל את כוחה של הכנסת בדרכים אנטי דמוקרטיות, כדי להגשים את המהפכה (לפיד כבר עשה הסכם עם טיבי!)!! לפיד וגנץ מתכננים להקים גוש חוסם של 61 עם רעמ והרשימה המשותפת, ולהקים בעזרת הגוש ממשלת מיעוט, כשהערבים יהיו מעורבים בכל החלטותיה, מבלי שהערבים יצטרכו להיות רשמית בממשלת המיעוט!! ובתמורה, רעמ והמשותפת ויקבלו אין סוף דמי פרוטקשין על חשבון ביטחונה, ריבונותיה, משאביה וקיומה של ישראל - בדרך למדינת כל אזרחיה!! להזכיר שגנץ, לפיד וכל מפלגות השמאלהפוסט ציונית חותרות לחסל את חוק הלאום ביחד עם הערבים!! ובאופן פשיסטי, הממשלה הזאת והתקציב לא יהיו תלויים באישור הכנסת, וכך לא ניתן יהיה להפילה!! הדיקטטורים יתרצו את הקמת ממשלתם הפשיסטית בטענה שהם מצילים את ישראל מאי יציבות פוליטית!! כל הנל, בהתאם לתוכניות המפורטות בימים אלה שמכוני השמאל האנטי ציוני לכינון רודנות אוליגרכית שהכינו ללפיד וגנץ -להצלת הדמוקרטיה המכון הישראלי לדמוקרטיה והמרכז להעצמת האזרח בהשראת אהרן ברק!! אלה המכונים של השמאל האנטי ציוני, המשתמשים באופן דמגוגי, בדיוק כמו השמאל כולו, במונחים דמוקרטיים להקמת דיקטטורת השמאל!! א
11
אלה שנקראים פלסטינאים...
בן | 23-09-2022 19:20
אלה שנקראים פלסטינאים הורסים את העולם ומזהמים את החברה כאן בישראל ובכל מקום אליו הם מגיעים. צריך להוציא אותם מכאן לירדן. עד אז לא נדע ביטחון.
12
אם הבנתי את...
שמ | 23-09-2022 19:20
אם הבנתי את ראשו של לפיד הוא התעקש להודיע על שתי מדינות...כדי לקבל את התגובה הזו של אבוהלאמאוזן.איך ינצל לפיד את תגובתו של הבילסטיזי?
13
הפחסטינאצים משמיצים ומעלילים...
בן | 23-09-2022 19:31
הפחסטינאצים משמיצים ומעלילים עלילות ואנו מדברים על שלום ומתייפיפים... הגיע הזמן שיעלה מנהיג שיחשוף את הרצחנות שלהם
לפיד הביא...
סתם מקלל | 24-09-2022 8:49
לפיד הביא נאום חזק ומעולה לישראל. למי שהקשיב
14
זה השותף שלכם...
דורון שטאובר | 23-09-2022 20:05
זה השותף שלכם ב0מאל. מכחיש שואה, ועוד על אדמת גרמניה. מתאים לכם ב0 אל לתמוך במכחיש שואה. הרי אתם יודונאצים בעצמכם. אנטישמים מהזן הירוד ביותר, אנטישמים שנולדו כיהודים, ושונאים יהודים.
יהיר לפיד האידיוט...
רואה חשבון | 24-09-2022 20:37
יהיר לפיד האידיוט והמושחת בונה על מצביעים עם מקסימום iq 49, כדי שלאף מצביע לא יהיה iq יותר ממנו.
מה אתה...
דורון שטאובר | 24-09-2022 10:30
מה אתה אומר. שכחת לציין את אלוהים של ה0מאל, רבין. בדברי ההבל שלך. אבל זה בסדר. בקרוב החלת ריבונות ביהודה ושומרון. המשמעות עצומה, זה אומר שממשלת 0מאל לא תוכל לסגת משטחי מולדת ללא 80 חברי כנסת בעד או 61 בעד משאל עם שבעד. אז מה תעשו ב0מאל האנטיציוני?
עד היום...
אלון | 24-09-2022 8:47
עד היום מי שפינק מחבלים מסר חלקים מארץ ישראל זה ביבי שבונה על סתומים כמוך.
15
אתם יא אבו...
יוסף סגל | 24-09-2022 0:28
אתם יא אבו מאזן לא רציתם והתחלתם להךחם בנו אתם הפסדתם במלחמה אתה אבו מאזן אל תבוא בטענות אתה אתם לא רציתם לחיות בשלום
16
ממשלת השמאל בראשות...
# | 24-09-2022 13:52
ממשלת השמאל בראשות יאיר לפיד (למפל) הוקמה עקב ההחלטה של הנוכל והמניפולטור נפתלי בנט להונות את בוחריו המועטים ולהמליך את מרצ ואת רעמ ואת יאיר לפיד (למפל), אשר רוצה להקים מדינה ערבית בנוסף למדינת ישראל בארץ ישראל. איילת שקד (בן שאול) יכלה למנוע את הקמת ממשלת השמאל הזאת. אולם, היא העדיפה להשאר נאמנה לנוכל הנורא ולהשליך את הנאמנות להצהרותיה לפני הבחירות ולמצע הרעיוני שלה מלפני הבחירות הקודמות.
17
ממשלת השמאל בראשות...
| 24-09-2022 14:00
ממשלת השמאל בראשות יאיר לפיד (למפל) הוקמה עקב ההחלטה של נפתלי בנט להונות את בוחריו המועטים ולהמליך את מרצ ואת רעמ ואת יאיר לפיד (למפל), אשר רוצה להקים מדינה ערבית בנוסף למדינת ישראל בארץ ישראל. איילת שקד (בן שאול) יכלה למנוע את הקמת ממשלת השמאל הזאת.
18
אבו מאזן אתה...
שם מלר | 24-09-2022 15:20
אבו מאזן אתה וכל האסלם מחבלים
19
במשך שנים מדינת...
שמאלן מתוסכל | 24-09-2022 17:43
במשך שנים מדינת ישראל ואזרחיה רצו ופעלו למען שלום ושתי מדינות וזו פשוט מאד הייתה טעות. הרשות החמאס והג'יהאד כל אחד בקיצוניותו רוצה את ישראל השלמה לעצמו, כל ויתור ומאמץ של ישראל לטובת פשרה נתפס בעיני הפלסטינים כחולשה ורק מגדיל את הרעב שלהם לשטח הזה. הפרטנר הנעדר מהשיח הזה הוא הפלסטיני ואי אפשר לסמוך עליו
ראש הממשלה בנאומו...
לא להלחץ | 24-09-2022 19:07
ראש הממשלה בנאומו הסביר שקודם הם צריכים להפסיק עם דרך הטרור ואז נראה
20
אני יהודי ציוני...
==תפילתו של היהודי ציוני וישראלי== | 24-09-2022 18:06
אני יהודי ציוני וישראל מתפלל למדינה יהודית ישראלי אחת בין הים לירדן מדינה בלי ערבים דתיים חרדים שסניקים ונתניהו. = מגיע לחילוניים שעובדים משרתים בצהל ומשלמים מיסים מדינה טובה.
אני מצביע...
אחד מפשוטי העם. | 24-09-2022 18:50
אני מצביע יאיר לפיד יש עתיד אבל בעד מדינה אחת מהים לירדן בלי דתיים ערבים חרדים בדואים ונתניהו. עשינו עבודה טובה עד 67 הגיעו לשילטון הדתיים חרדים נתניהו ושסניקים וחברו הכל. תחשבו על זה !