עוצמה יהודית יצאה הבוקר בקמפיין שלטי חוצות בכביש איילון בתל אביב, כשעל שלט ענק שהועלה הבוקר, נכתב: "יהי רצון שיסתלקו אויבינו", ולצידה תמונותיהם של חברי הרשימה המשותפת – ח״כ איימן עודה, ח״כ אחמד טיבי וח״כ עופר כסיף.

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר אמר: ״את הברכות שתגיד כל משפחה בליל ראש השנה, אני מתכוון לפעול לממש. עודה, טיבי, כסיף ושאר תומכי הטרור מהמפלגות הערביות המכהנות בכנסת, הם אויבי מדינת ישראל – ואין להם מקום כאן. מקומם בסוריה״.
בתגובה ח״כ אחמד טיבי צייץ את התמונה של השלט וכתב בחשבון הטוויטר שלו: ״השלט ממוקם מעל תחנת הרכבת. הכל כבר מוכן. המתון שלכם מתחמם על הקווים״. והוסיף: ״הסתה לרצח״.
בתגובה ענה לו ח״כ בן גביר וכתב: ״גם הכרטיס שלך מוכן״. גם מועמד עוצמה יהודית אלמוג כהן הגיב לו וכתב: ״במטוס, ברכבת, במסוק, בגמל, איך שאתה רוצה רק שתלך מפה״.





תגובות
בן גביר מלך ישראל 20 מנדטים ! רק הוא אומר ועושה ואין בילתו
שמנדרי חושב שהוא חכם גדול = טיפש קטן...
טיבי צריך לשמוח שלא כתבו שיכרתו אויבינו טיבי צריך לשמוח שלא כתבו שיכרתו אויבינו
נטפל בך כמו כהנא
תנסה
יהיה פשוט כל תומכי בן פה גדול וובוס קטנים, לא לחמו קרב אמיתי בחייהם.
ו א ת ם מתלוננים אחר כך על הסתה- יא מזדיינים? צבועים - לכו לעזאזל - נראה שאין לכם הרבה שכל - והמבין יבין!