המחבל שנוטרל בצומת שילת - תושב רמאללה בן 22 - סרוגים

המחבל שנוטרל בצומת שילת – תושב רמאללה בן 22

מבדיקה ראשונית של פיגוע הדקירה בצומת שילת עלה כי המחבל שנוטרל היה תושב רמאללה בן 22. לפי מפקד מחוז מרכז, המחבל "ניסה לפתוח מספר כלי רכב כשבידו גז מדמיע וסכין"

author-image
המחבל שנוטרל בצומת שילת - תושב רמאללה בן 22
  (צילום: ג'מאל עוואד/פלאש90)

כוחות המשטרה ממשיכים לפעול הערב (חמישי) בזירת פיגוע הדקירה בצומת שילת, זאת לאחר ש-8 בני אדם נפצעו באירוע על ידי מחבל שנוטרל ונורה למוות. מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, עדכן כי מבדיקה ראשונית עולה שהמחבל היה תושב רמאללה בשנות ה-20 לחייו.

"המחבל ביצע פיגוע במהלכו הוא ניסה לדקור מספר אזרחים שנסעו על הציר, הגיעו לצומת ועצרו" סיפר המפקד. "הוא ניסה לפתוח מספר כלי רכב כשבידו גז מדמיע וסכין, הצליח לרסס גז וניסה לדקור כמה אזרחים".

עוד באותו נושא

פתח דלתות של רכבים ודקר: רגעי הפיגוע בצומת שילת

עוד סיפר כי "שוטר מג"ב ירושלים שהיה בדרכו מכיוון השפלה לירושלים זיהה את המחבל ועצר את הרכב. בשלב הזה המחבל מנסה לדקור את בת זוגו, השוטר יוצא מהרכב ומייצר מגע עם המחבל. דורך את הנשק, יורה מספר כדורים ולמעשה מנטרל אותו. מדובר במענה מקצועי ונחוש של שוטר מג"ב, שניטרל את המחבל ובכך מנע פגיעה קשה ורבה יותר".

בתוך כך, השר לביטחון פנים עמר בר לב שוחח עם השוטר ששירה במחבל בזירת הפיגוע. לדבריו, השוטר "לא היה בתפקיד, בדרכו הביתה, ופעל בנחישות, ביוזמה ובאומץ והציל חיי אדם. פעם נוספת הוכח כי שוטרי ושוטרות משטרת ישראל חוצצים בין המחבלים ואזרחי ישראל. הם ראויים למלוא התודה וההערכה לכך. נמשיך להילחם במחבלים ושולחיהם בעוצמה. אני מאחל החלמה מהירה לפצועים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
למה היה פעם...
הילה | 23-09-2022 0:40
למה היה פעם ממשלת שמאל שלא היה בה כל יום פיגוע ולפעמים גם כמה פיגועים ביום אחד
2
לצערנו התרגלנו לכך...
דוד | 23-09-2022 0:41
לצערנו התרגלנו לכך שכל יום יש פיגוע,כרגיל-יש ממשלת שמאל יש פיגועים בלתי פוסקים...כמו שתמיד קורה בממשלות השמאל הרופסות והעלובות.
, לא...
ישי | 23-09-2022 7:08
, לא התרגלנו, והממשלה לא רופסת ולא נעליים. השבכ והצבא פועלים יום יום ולילה לילה. נעצרו כבר למעלה מ 1000 חשודים בטרור. רוב מוחלט של המפגעים בשטח נהרגים, כולל המחבל מאתמול. בחילופי ירי בעת כניסות הצבא למאחזי טרור, לצורך מעצרים, נהרגים מחבלים מדי יום. למעלה ממחצית הצבא הסדיר נמצא באיוש. יש פעילות עניפה, קשה ורצופה כדי למנוע פיגועים. מצד שני , קשה למנוע פיגועי יחידים. הצבא והמשטרה לא יכולים להיות נוכחים כל מטר, כל שעות היממה. נקווה שכמו גלים קודמים - גם גל הטרור הזה ייגדע ויגווע.
3
ממשלת שמאל=פיגועים,קורבנות וטרור...
אליאב | 23-09-2022 0:42
ממשלת שמאל=פיגועים,קורבנות וטרור רצחני.
, לצערנו...
והעובדות בשטח ? | 23-09-2022 6:58
, לצערנו היו גם בעבר גלי טרור. בממשלות נתניהו, לאורך השנים היו מאות הרוגים ואלפי פצועים מטרור. גלי הטרור באים והולכים מסיבות שונות ומשונות, וממש לא מתחשבים בזהות ממשלות ישראל. את מבצע חומת מגן הידוע נאלצנו לבצע עקב טרור קטלני - דווקא בתקופת אריאל שרון, שהיה ידוע כאימת הערבים. אין חוקיות בדברים - וראוי לדייק ולא להתלהם.
4
יש שמאל יש...
יערית | 23-09-2022 0:42
יש שמאל יש פיגועים!
, נכון....
בת יענה | 23-09-2022 6:48
, נכון. כשהיו ממשלות ימין לא היו בכלל פיגועים, לא מלחמות, ולא הרוגים בפרעות בערים המעורבות. היה גנעדן.