ביש עתיד טוענים: פעילים הותקפו ע"י איש ליכוד - סרוגים

ביש עתיד טוענים: פעילים הותקפו ע"י איש ליכוד

ביש עתיד טענו כי פעילי המפלגה הותקפו על ידי איש הליכוד רמי בן יהודה, אשר איים עליהם ותלש את שלטי המפלגה שתלו: "אין לנו ספק שיו"ר האופוזיציה לא יגנה את האירוע, כי הוא הגורם המרכזי להסתה ולשנאה נגדנו"

author-image
ביש עתיד טוענים: פעילים הותקפו ע"י איש ליכוד

מתיחות לקראת הבחירות: ביש עתיד טענו כי פעילי המפלגה הותקפו הערב (רביעי) על ידי איש ליכוד, אשר איים עליהם ותלש את שלטי המפלגה שתלו. בהודעתם תקפו את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו וקראו לו לגנות את האירוע.

לטענת יש עתיד, "רמי בן יהודה, עובד רשמי בשכר בקמפיין הליכוד, תועד מאיים על פעילים, דוחף, קורע ותולש שלטי יש עתיד וזורק אותם על הכביש תוך סיכון חיי הנהגים. אין לנו ספק שיו"ר האופוזיציה לא יגנה את האירוע ולא יטפל משמעתית בעובד שלו, כי הוא הגורם המרכזי להסתה ולשנאה נגדנו".

עוד באותו נושא

שוב: מפגינים נגד נתניהו הותקפו בהוד השרון


10

כזכור, בשבוע שעבר דווח כי מפגינים נגד בנימין נתניהו מתנועת "קריים מיניסטר" הותקפו באלימות במהלך השבת בגשר רמת הדר סמוך להוד השרון. בארגון המחאה טענו כי חבורה של רוכבי טרקטורונים עצרה בסמוך להפגנה על הגשר, השתוללו, היכו את המפגינים עם קסדה ובאגרופים, והפילו מפגינים לרצפה.

מטעם אנשי הגשרים נמסר: "כשמכונת הרעל של נתניהו מסיתה ומנרמלת את הקיצוניים ביותר, מה הפלא שהאלימות משתוללת. האלימות לא תרתיע אותנו. אנחנו חוזרים בהמונינו לגשרים ולצמתים כדי לוודא שהוא לא יחזור".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
לפיד, מקים הדגלים השחורים שהסיתו לרצח!!
א | 21-09-2022 20:27
יש עתיד מתלוננים על פעיל?? הרי הם, בראשות לפיד, הדיקטטור הדפר המקדם את מדינת כל אזרחיה - הינם ממקימי הדגלים השחורים שקראו במשך שנים מידי יום לרצח נתניהו ומשפחתו!!
2
רמי בן יהודה פוגע בליכוד!
אלירן | 21-09-2022 22:30
צריך להרגיע אותו ומיד
3
טוענים? יש לך סרטון...
רון | 22-09-2022 9:06
טוענים? יש לך סרטון שבו פעיל ליכוד מרכזי שעובד בתשלום אצל מסתיהו תוקף פעילי יש עתיד. טוב שלא כתבת 'היהודים טוענים שהייתה שואה באירופה'
4
אי אפשר לסמוך על מרצ
משה | 24-09-2022 22:16
מרצ נרדמו בשמירה כאשר שוחרר מהכלא יונה אברושמי רוצחו של אמיל גרינצווייג, ועכשיו ידרשו אנשי בן גביר וסמוטריץ' את שחרור יגאל עמיר, בממשלת נתניהו הבאה לפי התקדים הזה.