החרדים בבית-שמש בלחץ: מגייסים את הקנאים להצבעות - סרוגים

החרדים בבית-שמש בלחץ: מגייסים את הקנאים להצבעות

הרב שמואל הלוי וואזנר, שנחשב ל"פוסק הדור" של המגזר החרדי, מפרסם מכתב שבו הוא קורא לתושבי בית שמש להשתתף בבחירות ולהביא לבחירתו של ראש-עיר חרדי

author-image
החרדים בבית-שמש בלחץ: מגייסים את הקנאים להצבעות
  הרב וואזנר. להצביע לראש-עיר חרדי (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

ערב הבחירות החוזרות לעיריית בית-שמש, מפרסם הרב שמואל הלוי וואזנר, שנחשב ל"פוסק הדור" של המגזר החרדי, מכתב שבו הוא קורא לתושבי בית שמש להשתתף בבחירות ולהצביע למשה אבוטבול, מועמד ש"ס.

האתר החרדי כיכר השבת דיווח כי למרות היותו של הרב וואזנר מקורב בדעותיו לחוגי סאטמר, הוא החליט בצעד חריג "על רקע המערכה הקשה על עתידה הרוחני וצביונה התורתי של בית שמש", לשנות את מנהגו ולפרסם את הקריאה.

תלמידו של הרב וואזנר, הרב משה שאול קליין פרסם בשמו כי "כידוע שמו"ר בעל שבט הלוי מעודו נמנע בנושאים אלו ומאחר והפעם מדובר במקום חילול ה' על כן מורה הוא לשואלים שומעי לקחו שיש לבחור בראש העיר החרדי לחזק ידי שומרי התורה".

אל דבריו של הרב וואזנר הצטרף גם הרב זונדל קרויזר, ממובילי החוגים הקנאים בירושלים מכתב הקורא להצביע בבחירות בבית-שמש.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
שיימן שיימן, חשבתי שנגמלת
האחד | 10-03-2014 10:33
מהארס שאופף אותך..... הרב ווזנאר קנאי??
2
מי שנמצא בלחץ זה אלי כהן....
יוסי | 10-03-2014 12:34
כי אם בבחירות הקודמות הוא הפסיד, בבחירות אלו הוא הולך לקראת תבוסה. במטה אבוטבול עובדים כבר על ההפרש של תבוסת כהן, ועובדים שהוא יהיה כמה שיותר גבוה. ומכאן, אני קורא לדת"לים בבית שמש, עזבו את אלי כהן והצטרפו למנצחים. [אפילו אם החרדים היו מפסידים עכשיו, ממילא הם מנצחים עוד 5 שנים בהליכה] תמכו גם אתם באלי כהן וברשימת בלעיש, שם נמצא נציגכם האמיתי ג'קי אדרי שסייע לכם כל השנים. ואל תתפתו לרשימת בנט אלי כהן, שחוץ משנאה אין להם מה למכור, והם לא יעזרו לכם כלל.
3
מי שנמצא בלחץ זה אלי כהן...
תוקנה טעות | 10-03-2014 14:39
כי אם בבחירות הקודמות הוא הפסיד, בבחירות אלו הוא הולך לקראת תבוסה. במטה אבוטבול עובדים כבר על ההפרש של תבוסת כהן, ועובדים שהוא יהיה כמה שיותר גבוה. ומכאן, אני קורא לדת"לים בבית שמש, עזבו את אלי כהן והצטרפו למנצחים. [אפילו אם החרדים היו מפסידים עכשיו, ממילא הם מנצחים עוד 5 שנים בהליכה] תמכו גם אתם במשה אבוטבול וברשימת בלעיש, שם נמצא נציגכם האמיתי ג'קי אדרי שסייע לכם כל השנים. ואל תתפתו לרשימת בנט אלי כהן, שחוץ משנאה אין להם מה למכור, והם לא יעזרו לכם כלל.
4
תיקון טעות
| 10-03-2014 14:47
אבקש לתקן טעות בכותרת ממנה משתמע שרק בסבב הבחירות הנוכחי מגייסים את הקנאים להצבעות כאשר דבר ידוע ומפורסם שהם גויסו כבר בסבב הראשון שהרי על מה המאומה. טל"ח!!!
5
אלי כהן נמצא בלחץ אטומי !!!!
גדי | 10-03-2014 14:52
ולא פלא מי שבנה ללא היתר וכעת נתפס בקלקלתו טבעי שימצא בלחץ
6
מלאכתם קלה אם עליזה בלוך היתה מועמדת היה מהפך עתה ספק
הסברת מטה כהן כושלת | 10-03-2014 16:30