
(צילום תמונה ראשית: יונתן זינדל/פלאש90)
אחרי הדיווח של עמית סגל אמש לפיו מיכאל בן ארי וברוך מרזל כבר אינם חלק מעוצמה יהודית, ואף פנו לרב דב ליאור להקמת מפלגה חדשה, ד"ר מיכאל בן ארי מפרסם תגובה בה הוא מסביר את עמדתו. צפו
עוד באותו נושא
נפרד מהימין הקיצוני: בן גביר במכתב לפעיליםגיא עזרא

בן ארי גבר גבר שלא פוחד לזרוק להם בפנים את האמת. הוא ילחם במערכת המושחתת והחולנית עד טיפת דמו האחרונה. העם דורש שויון וצדק!