בדרך לסגירה? עיתון מעריב לא הודפס היום - סרוגים

בדרך לסגירה? עיתון מעריב לא הודפס היום

עיתון מעריב לא יודפס מחר, ועתידו נמצא בחוסר וודאות. העובדים חוששים כי משכורת ינואר לא תשולם להם כמו לעובדי הפרילנס שמחכים לתשלום. החובות הכריעו את העיתון הותיק

בדרך לסגירה? עיתון מעריב לא הודפס היום
  לא מדפיסים מחר. מעריב (פלאש90)

אחרי שבשבוע שעבר הגיש מו"ל העיתון 'מעריב' שלמה בן צבי בקשה לבית המשפט להקפאת הליכים, הערב (ש') יצאה הודעה כי מחר לא יודפס העיתון.

במסגרת הבקשה הצהיר בן צבי כי הוא מעוניין להפסיק את הדפסתו של עיתון הבוקר, ולהפיץ רק את מהדורת הערב, אך בהודעה שהפיץ רכז הכתבים של העיתון ליאור לנדנברג הוא אומר כי גם מהדורת הערב בהקפאה: ״כתבים יקרים שלי, ביום ראשון לא נדפיס את מעריב. ההנהלה הודיעה שאין יותר כסף להדפסה והפצה"

סגירת בית מעריב לפני מספר חודשים

העיתון שכן יודפס מחר הוא 'מקור ראשון' וגם הכתבות באתר NRG השייך לקבוצה ממשיכות להתפרסם, אך אף אחד לא יודע האם הפסקת ההדפסה היא צעד חד פעמי או שגם ביום שני, בו יתקיים הדיון על בקשת בן צבי להקפאת הליכים במעריב, יודפס העיתון.

מצבו של העיתון הדרדר עד שבסקר הTGI האחרון הגיע העיתון לשפל של שנים. על פי הבקשה לבית המשפט מבקש בן צבי, להפריד בין מערכת מקור ראשון ומעריב, למכור את אתר NRG שמפסיד כרבע מיליון שקלים בחודש למרבה במחיר.  החובות של העיתון נצברו והערב הסתבר כי צ'קים של מעריב לא כובדו, כהתשלום לפרילנסרים מתעכב אף הוא. החשש הגדול של העובדים הוא כי משכורות חודש ינואר שהיו אמורות להכנס ביום שני לא יושלמו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
העיתון שהכי שיחק בחילופי מדיניות עם טוקבקסטים שיסגר
אלה ירחמו | 08-03-2014 22:05
2
חבל זה העיתון הכי איכותי
| 08-03-2014 22:13
הדבר היחיד שהייתי רוצה שיסגר זה מוצש
3
העיתון יסגר ולא יהיה כתובעל חריגות הבניה בבית שמש
שרה כהן | 08-03-2014 23:11
המועמד לראשות העיר יושב על קרקע ציבורית והבית היהודי אינו מגיב !! האם יש לכם צביעות גדולה מזו !! אם כהן היה קצת מוכשר הוא היה יודע ומכאן או שהוא עבריין או שהוא אהבל..