סטטיק ובן אל הודיעו על פיצול, ומה הלאה?

סטטיק ובן אל הודיעו על פיצול, ומה הלאה?

סטטיק ובן אל תבורי הודיעו הבוקר על הפרדת כוחות, אחרי שבע שנות עשייה מוזיקלית משותפת. הם הודיעו כי החליטו להמשיך איש איש לדרכו, אחרי שמיצו את שיתוף הפעולה. איך הגיבו ברשת, ומה יקרה עכשיו?

אחרי הפיצול: זה מה שיקרה מעכשיו עם סטטיק ובן אל
  (צילום: Hadas Parush/Flash90)

לאחר 7 שנים של קריירה משותפת מצליחה סטטיק ובן אל מודיעים על החלטתם להפריד כוחות: ”מרגישים שהגענו למיצוי מוסיקלי של הפרויקט", כתב סטטיק בפוסט בו פירסם על הפיצול המקצועי בין השניים. "בא לנו כל אחד בנפרד לחקור את עצמו".

אחרי פרסום ההודעה, הרשת געשה, והציפה גל שאלות בדבר העתיד של השניים, יחד ולחוד. בסטורי שהעלה סטטיק לחשבון האינסטגרם שלו, הבהיר שאין סיבה לדאגה, וההופעות הקרובות לא מתבטלות. "אנשים אהובים, קודם כל תודה על כל התגובות החמות. באמת מחמם את הלב. ההופעות לכל מי ששואל, מתקיימות כסדרן".

את ההופעות הקרובות שנקבעו מראש, הצמד צפוי לבצע כפי שנקבע, ואחת מהן תתקיים הערב. עם זאת, התכניות הרבות שהיו מתוכננות קדימה – קריירה בינלאומית, שירים שהוקלטו ופרויקטים עתידיים, צפויות להתבטל.

(צילום: Hadas Parush/Flash90)

החוזה של בן אל תבורי הוחלט להיפסק באופן חד צדדי מצד מנהליו, וגורמים מסרו כי הוא גרם נזק של מליונים. עם זאת, מבחינה משפטית מאחר שהחוזה הופסק באופן חד צדדי, ייתכן כי תבורי יחליט לתבוע אותם. בכל מקרה, מערכת היחסים, לפחות המוזיקלית, בין השניים, מגיעה לסיומה.

חברים קרובים וקולגות הגיבו להודעה, לצד מעריצים רבים. "שיניתם לי את החיים, שינינו אחד לשני את החיים", כתב ג'ורדי. "אני אוהב אתכם, מעריץ אתכם, ולעולם לא אשכח את הדרך המדהימה שהלכנו ביחד. עשינו פה היסטוריה שאף אחד לא עשה לפנינו. אני גאה להיות חלק בלתי נפרד מהדבר ההיסטורי הזה שנקרא סטטיק ובן אל. עוד ידברו עליכם שנים קדימה".

שרית פולק כתבה: "עשיתם פה היסטוריה, שיניתם את כל מה שהיה לפני וסללתם דרך חדשה במוזיקה הישראלית עם המון כשרון ואמביציה".

"הכל לטובה" כתב בנזיני. "שיניתם פה את חוקי המשחק לגמרי והפכתם את המשחק לשלכם. השראה הייתם והשראה תישארו, ביחד ולחוד. בהצלחה לשניכם בהמשך הדרך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
באסה שנפרדו
סוד | 27-08-2022 22:50
יאללה סטטיק יכול להצליח עכשיו ברמותתתתת
2
לא הבנתי
ה | 28-08-2022 1:26
מי ביטל את החוזה? בן אל? אז את מי הוא רוצה לתבוע אם הוא זה שביטל?