מטפלות המשפחתונים מאיימות: לא נפתח השנה - סרוגים

מטפלות המשפחתונים מאיימות: לא נפתח השנה

מטפלות המשפחתונים הגיעו הבוקר למחות מתחת לביתה של אורנה ברביבאי בשל התנגדותה להעלות את תעריף מטפלות המשפחתונים ואיימו: לא נפתח את המשפחתונים השנה

author-image
מטפלות המשפחתונים מאיימות: לא נפתח השנה

קריאת השכמה: המטפלות העירו את שרת הכלכלה בקריאה להצלת המשפחתונים המפוקחים.

עוד באותו נושא

בפעם השניה בתוך שבוע: הרס ברמת מגרון. צפו בתיעוד


29

מטפלות המשפחתונים המפוקחים של משרד הכלכלה קיימו הבוקר (שני) הפגנה בסימן קריאת השכמה מול ביתה של שרת הכלכלה אורנה ברביבאי בתל אביב: "זה הזמן להתעורר המטפלות שוות יותר!" קראו המפגינות.

המטפלות המאוגדות באיגוד מטפלות המשפחתונים בכוח לעובדים, מחו על סירוב השרה לחתום על העלאת התעריף (שכר הלימוד) לילדי המשפחתונים המפוקחים ב- 500 ₪, כפי שהמליצה וועדת המחירים, ועדה מקצועית מטעם משרד האוצר ומשרד הכלכלה. המטפלות קוראות לשרת הכלכלה להעלות את התעריף, על חשבון המדינה ולא על חשבון ההורים.

אורה אטדגי מטפלת ותיקה אמרה:"13 שנה ששכרנו לא עודכן, וההוצאות שיוצאות מכסנו רק הולכות וטופחות מול עלייה מתמשכת ומטורפת של יוקר המחייה. אני צריכה לחשוב פעמיים לפני שאני מדליקה מזגן במשפחתון?"

בעקבות הודעת שרת הכלכלה, כי תתנגד להעלאת התעריף, הודיעו מטפלות רבות כי אין בכוונתן לפתוח את המשפחתונים בשנה הלימודים הקרובה.

בעוד שלושה ימים אמורים משרדי הכלכלה והאוצר למסור את תשובתם הסופית לבג"צ בשאלת שכר הלימוד במשפחתונים.

"20,000 פעוטות, 40,000 הורים וכ-4,000 מטפלות, ממתינים למוצא פיה של השרה. האם המסגרת החשובה הזו של משפחתונים מפוקחים תמשיך להתקיים או שיוקר המחיה והקפאת שכר הלימוד תביאו לקריסתה? ההכרעה בידי השרה". אומרים באיגוד המשפחתונים בכוח לעובדים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו