איתי לוי בדרך לגלם תפקיד תאטרון נחשק

איתי לוי בדרך לגלם תפקיד תאטרון נחשק

השחקנים המוכשרים יהורם גאון ועמוס תמם זכו לגלם את התפקיד הראשי הנחשק במחזמר "קזבלן". בקרוב, הזמר איתי לוי צפוי להיכנס לנעליהם בעיבוד חדש לקלאסיקה המיתולוגית

author-image
עמוס תמם, אחריך: מי יגלם את התפקיד הראשי בקזבלן?
  (צילום: עיריית קפלן)

אחרי עמוס תמם ויהורם גאון שעשו את זה לפניו, איתי לוי, הזמר המצליח שמככב בפריים טיים כבר תקופה ארוכה כשופט ב"כוכב הבא", בדרך לתפקיד חדש בתאטרון, בדמותו של קזבלן.

לוי צפוי לגלם את את התפקיד הראשי, במחזמר המיתולוגי המבוסס על המחזה של יגאל מוסינזון. המחזה נכתב בשנת 1954, ועובד לסרט קולנוע ישראלי מצליח ב-1973.המחזמר עלה לראשונה בתאטרון הקאמרי ב-1954, וחזר בעיבוד חדש ב-2012.

עוד באותו נושא

יום פטירת נעמי שמר: טל מוסרי על תפקידו במחזמר על חייה

התפקיד הראשי של קזבלן מזוהה במיוחד עם יהורם גאון, ובהמשך לוהק אליו השחקן הצעיר והמוכשר עמוס תמם. כפי שדווח, איתי לוי צפוי לגלם את קזבלן בהצגה של תאטרון השעה ותאטרון הבימה- בעיבוד של הקלאסיקה הישראלית לעיבוד חדש וצעיר המותאם לבני נוער.

למי למי יש את הכבוד? (צילום: יחצ יהורם גאון)

התקבלה הסכמה עקרונית של הצדדים על הליהוק של לוי, ואם לא תהיה הפתעה לא צפויה, החזרות למחזמר יחלו כבר בשבוע הבא, ואיתי לוי ייזכה להיכנס לנעליהם של יהורם גאון ועמוס תמם בתפקיד הנחשק.

הסיפור שנכתב לפני למעלה מ-70, והפך לנכס צאן ברזל עם פסקול שמוכר בכל בית. המחזה מציג את חייהם של תושבי שיכון רעוע ביפו בשנות החמישים, הנלחמים על תכנית העירייה להרוס את השכונה. קזבלן, עולה ממרוקו והמנהיג של חבורת הרחוב היפואית, הופך למנהיג המאבק. ההצגה נוגעת בסוגיות שעל סדר היום בחברה הישראלית גם בשנים אלו, כמו יחסי אשכנזים ומזרחים, אהבת אדם ואהבת הארץ.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו