הקטל בדרכים: נהג משאית נהרג הבוקר (חמישי) ממשאיתו שמחצה אותו ברחוב האורגים בחולון.
עוד באותו נושא
2 הרוגים בתאונת דרכים קטלנית במחלף שער שומרוןמרים ברדוגו

אוהד אבו חובש באיחוד הצלה שביצע בו פעולות החייאה בזירה סיפר: "כשהגעתי למקום – נהג המשאית (כבן 40) היה לכוד במצב אנוש תחת משאיתו. לאחר פעולות ההחייאה בזירה הוא פונה תוך כדי המשך מאמצי ההחייאה למרכז הרפואי וולפסון שם למרבה הצער נקבע מותו".
תגובות