מו"מ בחדרים סגורים? המדינה היהודית בסכנה

מו"מ בחדרים סגורים? המדינה היהודית בסכנה

המשא ומתן לאיחוד בציונות הדתית מתנהל "בחדרי חדרים". אבל זה לא מצדיק התמהמהות, השתהות, כוחנות, תאווה מוגזמת לייצוג ויוהרה. הכוחות החיוביים הם כבירים, והם חייבים להתאחד עכשיו

מו"מ בחדרים סגורים? המדינה היהודית בסכנה
  בן גביר וסמוטרי'ץ, ארכיון (צילום: פלאש 90)

הבחירות הולכות וקרבות, ויותר מתמיד הן גורליות. את נחת זרועם של השמאל, הערבים, הגורמים הפרוגרסיביים והרפורמים – כל אלה עם רוח גבית של תקשורת ישראלית ומערכת משפט חווינו על בשרנו בשנה האחרונה. על מנת לתמצת אומר שהסכנות העיקריות הן שתיים: האחת – סכנה מוחשית להמשך פגיעה אנושה באופייה היהודי של מדינת ישראל. השנייה – אבדן המשילות ברחבי ארצנו תוך הפקרת הביטחון, האדמה ומשאבי המדינה למרמס האויב.

הכוחות החיוביים העומדים לרשות אוהבי עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל הם אדירים. בצלאל סמוטריץ וחבריו – אנשי עשייה מעולים שאינם מתפשרים על עקרונות צאן ברזל של האומה. איתמר בן גביר – לוחם ללא חת ומצליח לסחוף אחריו המונים. אבי מעוז ומפלגת נעם אנשי תורה שיושרם ודבקותם בכל היקר לנו הם נכס שלא יסולא בפז. על אלה נוסיף "שאריות" (מחילה על הביטוי) של מפלגות וקבוצות אחרות שגם בהן חברים יהודים טובים.

הכוח המצרפי של כל אלה, לו יפעלו במאוחד ובשילוב ידיים אמתי הוא עצום ורב. בשפת המנדטים הייתי מעז לומר שחמישה עשר מנדטים, ואולי אף למעלה מזה, אינם בלתי מושגים. אלא שאצל היהודים כמו אצל היהודים הלידה קשה ומלווה בצירים רבים, כאלה המסכנים את שלום העובר כמו גם את שלום היולדת.

כולנו מכירים את העולם הפוליטי המלא באגו, יצרים, מאבק (לגיטימי כשלעצמו) על כוח, שליטה והשפעה. בסופו של דבר מדובר באנשים, כולם טובים, שמקריבים חיי משפחה ושגרת חיים על מנת לפעול עבור עם ישראל. מסתבר שהמאבקים האלה כה עיקשים, כה חזקים, כל כך עקרוניים ודווקניים עד כי יש בכוחם להרע ולמנוע איחוד כוחות.

איחוד כוחות כזה הוא הכרחי. בלעדיו מרחפת סכנה מוחשית וממשית לאיבוד שלטון על כל המשתמע, ומתבשיל המרורים המעופש והרעיל הזה טעמנו בשנה האחרונה כהנה וכהנה. הדברים לא נאמרים בעלמא, וכבר היו דברים מעולם. אסון אוסלו התאפשר "בזכות" פילוג ופלגנות בתוך המחנה.

שומעים אנו שהמשא ומתן לאיחוד מתנהל "בחדרי חדרים". אכן, אין כל צורך שהציבור הרחב ידע את כל הפרטים. אלא שבתירוץ כזה אין כדי להצדיק התמהמהות, השתהות, כיפופי ידיים, כוחנות, אולטימטומים, תאווה מוגזמת לייצוג ויוהרה. למען הסר ספק – אינני מאשים איש מהמעורבים – אינני יודע הפרטים.

אני כן מבקש לפנות בתחינה שהיא דרישה אל כל הצדדים כולם. התכנסו כולכם יחדיו (אפילו בחדר סגור) ואל תצאו ממנו אלא עם בשורת איחוד. התעלו כל אחד מכם לגודל השעה ואל תפקירו את כל היקר לכם ולנו ליד הגורל. בכוחכם לייצר את המנוף שיביא לניצחון, אפילו סוחף.

הכוחות החיוביים הם כבירים. אין במדינת ישראל עוד כוח כזה. מאות אלפי לומדי תורה ואוחזים בה, מיליון מתיישבים יהודים בחבלי ארץ משוחררים, מיליוני יהודים מסורתיים שכל מה שצריך לעשות הוא להדליק אצלם את הניצוץ וללבות את אש האהבה לארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל.

בהכירנו את הפוטנציאל הגלום בפעילים של כל הגופים יחדיו הרי שכוח העבודה בשטח (לקראת הבחירות) מונה רבבות רבות של אידיאליסטים. אנשים בעלי אמונה המוכנים למסור הנפש על עם ישראל ועל דבר השם. רק אל תפריעו לכל אלה לצאת אל השטח ולכבוש אותו בסערה.

והערה לסיום. האיחוד המלא צריך שייעשה במהרה. מסע מייגע הנמתח על פני שבועות ארוכים, מוחצן, מלווה במאבקים, ביריבות  ובמשחקי כוח, הכולל חלילה השמצות, הקטנה וכיפוף ידיים – כל אלה הם הרסניים, מכלים את הכוחות ומכבים את הלהבה ואת ההתלהבות.

פעלו מהר, גייסו את בחורי הישיבות, את הנוער המופלא, את מנהיגי הציבור, את הרבנים רובם ככולם ורוצו על מנת לכבוש בסערה את השלטון ובכך להחזיר הרוח היהודית למדינת היהודים. בעזרת השם יתברך עשו והצליחו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
15 תגובות - 13 דיונים מיין לפי
1
אני לא ההיתי...
אשר תבור | 10-08-2022 15:13
אני לא ההיתי מפקיד את הביטחון של מדינת ישראל בידיים של בן גביר וסמוטריץ ואתה?
, הכותב...
זוית אחרת | 10-08-2022 16:10
, הכותב בעצם שואף למלחמת דת ג'יהאדיסטית של יהודים דתיים נגד מי שאינם יהודים, או אינם דתיים על פי דרכו. כל הטרמינולוגיה, השפה שהוא משתמש בה והמונחים השונים - מזכירים לקסיקון של קבוצות קיצוניות שמוכנות לכפות את דעתן בכוח כל כל האחרים. מקווה מאוד שלא נגיע לזה. ראינו כמה רוע ונזק הביאו חסידי דאעש לעולם. קיצונים דתיים דומים בכל הדתות ובכל העולם.
המינויים המועדפים
צפורה | 10-08-2022 15:37
בן גביר ראש ממשלה סמוטריץ בטחון, מעוז דתות ופנים וכן הלאה ביבי אוצר ו/או חוץ ולבנט שר הכלום
2
בצלא סמוטריץ' רימה...
יעקב גור | 10-08-2022 15:33
בצלא סמוטריץ' רימה שנים את מוסדות הצבא, היה רשום כתלמיד ישיבת קדומים ודחה גיוס לאחר שהצהיר שתורתו אומנותו, בשנים אלה הלך ללמוד באקדמיה תואר ראשון במשפטים, ורק לאחר סיום התואר בגיל 28 , התגייס לשרות של כמה חודשים כמזכירה בקריה בתל אביב, זה ציונות דתית? זה מוסרי? זה מותר לפי רבני דתיים לאומיים? סמוטריץ אדם שקרן שחצן גס רוח ומנוול לא ציונות ובטח ובטח שלא דת יש בו ועל כך יעידו רבים מבני משפחתו שהם חילוניים גמורים
3
לא מחדשים לנו...
יריב | 10-08-2022 16:02
לא מחדשים לנו הערב רב בתוכנו רק גובר ואתם מחפשים כיסאות וקשקושים ... תתעוררו להפ ך את המדינה
4
סמוטריץ היהיר
שליו | 10-08-2022 16:09
סמוטריץ היהיר והמתנשא הוא זה שגורם למחנה הלאומי לזחו. מי שמדמם על אחוז החסימה מתנהג כמו המוביל בראש. איך זה קורה? אשכנזי.
5
לא כדאי לסמוטריץ לרוץ עם בן גביר
חיים | 10-08-2022 16:46
סמוטריץ באמת רוצה ומנסה לרוץ עם בן גביר אבל זו טעות. לפי הסקרים, שתי המפלגות יקבלו יותר מנדטים אם ירוצו בנפרד. בן גביר הוא המתנשא והשחצן שעף על עצמו. בן גביר מינה את עוזי זלכה כמנהל של הפורום שלו. זלכה אמר שהיטלר והגרמנים צדקו כשרצחו מיליוני אשכנזים בשואה. בן גביר הגן על זלכה במשך כמה שבועות. אסור לרוץ עם בן גביר.
6
אסור לסמוטריץ לרוץ עם בן גביר
חיים | 10-08-2022 17:34
לתת לבן גביר מקום אחד, שנים, שלושה - נו, אבל ריצרץ?! מותר שתיהיה מפלגה ציונית דתית. אם בן גביר טוען שהוא שווה יותר - שירוץ לבד
7
15 מנדטים? - אחרי המשתה של ביבי, 7 בלחץ
מוריה | 10-08-2022 17:35
ככה מהנדסים תודעה
8
כרגע אין שום מו"מ בחדרים סגורים או פתוחים
לעובדות | 10-08-2022 19:27
בתקומה החליטו לקחת סיכון שעוצמה ירוצו לבד (הערכה שלי: לא יקרה) ובלבד שהמומ איתם יקרה אחרי הפריימריז כך יוכל לתת להם שוב הצעה משפילה של שליש מהרשימה תוך שהוא מקבל גיבוי מחבריו שזכו בפריימריז. עם נועם מלכתחילה לא מתקיים שום מומ והם מושארים על אש קטנה ויתאחדו עם סמוטריץ רק במקרה שעוצמה יהודית ירוצו לבד.
9
מפלגת נעם
יאיר | 11-08-2022 0:25
תגידו אתר סרוגים, אתם חיים בהזייה?! איך אין אצלכם שום התייחסות לכנס הבחירות הכי גדול שנערך עד כה שהתקיים אתמול. כן, הכנס של מפלגת נעם. גם אתם הפכתם להיות מערוצי הנדסת התודעה שדואגים להסתיר מהציבור מה שעדיף שהוא לא ידע?
10
עם ישראל שווה...
מוטי טוביה | 11-08-2022 9:45
עם ישראל שווה יותר מעשר מנדטים , ולציונות הדתית במקרה הטוב הייתי מסדר אוטונומיה במתכונת שהם מציעים לישות הפלסטינית .
11
marriage solution
Naomi Samuel | 11-08-2022 22:31
אני מאוד מופתע מהניסיון המופלא ומהניסים של דר אפטה שהתפשטו באינטרנט ובעולם. בזמן שהוא עזר בנס לאנשים ברחבי העולם להחזיר את אהוביהם האבודים, יצרתי איתו קשר לאחר שעברתי כל כך הרבה עדויות של אנשים שונים איך הוא עוזר להם להגיע לשם מאהב לשעבר בחזרה, סיפרתי לו על בעלי שעזב אותי לפני כ-8 חודשים, ויצאתי מהבית עם כל מה שיש לי, הייתי מבולבל כשהוא אמר לי רק לחייך ולהיות רגוע והבטיח לי שהוא יסתדר עם הכל רק תוך 48 שעות. אחרי היום השני שבעלי התקשר אליי, פשוט הייתי בהלם, אני מסיימת את השיחה ולא האמנתי למשמע אוזניי, הוא ממש התחנן שאסלח לו ואבטיח לי הבטחות, דר אלאבה הוא הגדול, אתה יכול להגיע עם ה-gmail שלו: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להגיע אליו דרך WhatsApp / viber עם המספר הזה +1(425) 477-2744, אני מאחל לך כל טוב אל תיתן לאף אחד לקחת ממך את הגבר שלך, לא משנה מה...
12
הסיכון הגדול ביותר...
דני | 13-08-2022 22:24
הסיכון הגדול ביותר שהמלך הערום יחזור בקולות ההמון
13
כל מילה בסלע....
דובי | 14-08-2022 23:10
כל מילה בסלע. ישר כח הלוואי שזה יקרה וכמה שיותר מהר