דיווח: רוסיה החלה להתאמן על הפעלת כטב"מים מאיראן - סרוגים

דיווח: רוסיה החלה להתאמן על הפעלת כטב"מים מאיראן

גורמים אמריקנים אמרו לרשת CNN כי חיילים רוסים החלו להתאמן על שימוש בכטב"מים איראנים בשבועות האחרונים, ואף ערכו תרגילים צבאיים באיראן. מדובר בסימן נוסף שרוסיה מתכננת לרכוש כטב"מים מטהרן למלחמה באוקראינה

author-image
דיווח: רוסיה החלה להתאמן על הפעלת כטב"מים מאיראן
  פוטין ונשיא איראן לשעבר חסן רוחאני. ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

גורמים אמריקנים אמרו הלילה (רביעי) לרשת CNN כי חיילים רוסים החלו להתאמן על שימוש בכטב"מים מתוצרת איראן במהלך השבועות האחרונים, ואף ערכו תרגילים צבאיים באיראן כחלק מהאימון. המהלך מהווה סימן נוסף לכך שמוסקבה מתכננת לרכוש את המערכות מטהרן עבור המשך המלחמה באוקראינה.

"במהלך השבועות האחרונים קצינים רוסים ערכו אימונים באיראן, כחלק מהסכם להעברת כטב"מים לרשות הקרמלין" אמרו הגורמים האמריקנים. לדבריהם, הסיווג המודיעיני על האימונים הללו הוסר רק בימים האחרונים.

עוד באותו נושא

זה הסיוע הצבאי של צבא איראן לרוסים


8

כזכור, בחודש שעבר דווח לראשונה כי איראן מתכננת להעביר לרוסיה מאות כלי טיס בלתי מאוישים, כולל כטב"מים בעלי יכולת התקפית – במטרה לסייע לרוסים במלחמה באוקראינה. ההערכות על חיבור צבאי בין איראן לרוסיה התעצמו לאחר ביקורו של הנשיא ולדימיר פוטין בטהרן לפני 3 שבועות.

"המידע המודיעיני שלנו מצביע על כך שאיראן מתכוונת לספק לרוסיה מאות כטב"מים, כולל כטב"מים בעלי יכולת תקיפה, בזמן הקרוב" הזהיר היועץ האמריקני לביטחון לאומי, ג'ייק סאליבן. "ההפצצות הכבדות של הצבא הרוסי באוקראינה בשבועות האחרונים גובות מחיר לתחזוקה של הנשק שלו. כתוצאה, צבא איראן מתכנן לאמן את הכוחות הרוסים לשימוש במערכות שלהם כבר בחודש הקרוב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
תודה לממשלת הנוכלים...
מאיר | 10-08-2022 14:06
תודה לממשלת הנוכלים