נועה קירל: "עם ישראל מאחוריי, אני יוצאת לדרך" - סרוגים

נועה קירל: "עם ישראל מאחוריי, אני יוצאת לדרך"

במסיבת עיתונאים שערכה הזמרת והשחקנית, נועה קירל, היא אישרה באופן סופי את השתתפותה באירוויזיון 2023 שיתקיים בחודש מאי הקרוב בבריטניה

author-image
נועה קירל: "עם ישראל מאחוריי, אני יוצאת לדרך"
  נועה קירל במסיבת העיתונאים (צילום- רפי דלויה)

היום (רביעי) נועה קירל ערכה מסיבת עיתונאית בה היא שמה קץ לשמועות והודיעה באופן סופי כי בכוונתה לייצג את ישראל באירוויזיון 2023 שיתקיים בבריטניה.

קירל אמרה במסיבת העיתונאים: "כמו בכל מקום בעולם בו הופעתי, אם זה על מדי צה"ל ואם זה בבמות גדולות בעולם- תמיד הרגשתי גאווה- לייצג את המדינה. אז גם היום, אני גאה מאוד לצאת למשימה הזו, שהיא עבורי משימה לאומית, יחד עם כל עם ישראל מאחוריי, אני יוצאת לדרך – בכדי להביא כבוד גדול למדינה"

תאריך מסיבת העיתונאים של קירל אינו מקרי ובעוד כשבועיים בדיוק בתאריך 24.8 נועה קירל צפויה לעשות היסטוריה ולהיות הישראלית הראשונה שמופיעה בפארק הירקון.

נועה קירל במסיבת העיתונאית (צילום- רפי דלויה)

קירל מספרת על הרגעים בהם הודיעו לה את הבשורה המרגשת: "אני בנסיעה במונית בוורשה, אמצע היום, טלפון, מודיעים לי שנבחרתי לייצג את ישראל באירווזיון. אז זה מתחיל בהלם. אני נושמת ,ובשנייה השלישית כבר מדמיינת את עצמי על הבמה המטורפת הזו, בפני מאות מיליוני צופים, מייצגת את המדינה האהובה שלי".

כזכור, על פי ההערכות, קירל צפויה להפסיד סכום של כ-2 מיליון שקלים כתוצאה מההשתתפות באירוויזיון. כידוע, הנציגים בתחרות לא מקבלים שכר עבור התפקיד, וקירל תפסיד סכומים גדולים רבים בגלל הוויתור על ההופעות שיכלה לקיים. ההכנות יערכו במשך שלושה חודשים, בהם תיאלץ לוותר על 30 הופעות. בנוסף, קיימות הוצאות נוספות סביב ההופעה שאותם התאגיד לא מממן, אך לדברי גורמים בקרבתה, היא לא תהסס לממן אותם מכיסה.

גם להפסדים מתייחסת קירל ואומרת: "בתקופה האחרונה למדתי גם על הסיכונים, ועל כך שלא הכל נופל וקם על אומנות וביצוע. אבל בהחלטה מהלב, אני שמה את כל זה בצד ויוצאת לזה באמונה שלמה".

נועה קירל מסיבת עיתונאית (צילום- רפי דלויה)

סיבה נוספת להתלבטות על ההשתתפות הייתה קשורה לחופש האומנותי של קירל בבחירת השיר ובצורת ההופעה על הבמה. מעבר לחיבור האישי שלה עם השיר הנבחר, הקריירה הבינלאומית שלה צפויה להיות מושפעת באופן משמעותי מהייצוג שלה באירוויזיון. הצלחתה בתחרות תמקם אותה גבוה בזירת המוזיקה הבינלאומית בה היא כבר מוכרת, אך לכישלון עלולות להיות השלכות כבדות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אם כל הכבוד...
דינה | 10-08-2022 12:24
אם כל הכבוד קירל לא זמרת
2
עם כל הכבוד...
דינה | 10-08-2022 12:27
עם כל הכבוד ,נועה לא זמרת
3
מה קשורה הצרצרית...
אלון | 10-08-2022 12:43
מה קשורה הצרצרית הזייפנית הזו...בושה..כל מקום מחרבנים..עם החלטות הזויות של מקבלי החלטות הזויים.