הגיע הזמן: שורת חידושים בוואטסאפ שכולם חיכו להם - סרוגים

הגיע הזמן: שורת חידושים בוואטסאפ שכולם חיכו להם

מנכ"ל מטא מארק צוקרברג הודיע על שורת חידושים לאפליקציית וואטסאפ - ביניהם הגדלת טווח הזמן שבו ניתן למחוק הודעות, היכולת לעזוב קבוצות בלי להודיע על כך לשאר החברים ואפשרות לחסום צילומי מסך של הודעות

author-image
הגיע הזמן: שורת חידושים בוואטסאפ שכולם חיכו להם
  (צילום: שאטרסטוק)

וואטסאפ מתחדשת: מנכ"ל מטא מארק צוקרברג הודיע היום (שלישי) על סדרה של חידושים באפליקציית וואטסאפ, אשר עוסקים ברובם בתחום פרטיות ההודעות. החידוש המרכזי ביותר הוא הגדלת טווח הזמן שבו ניתן למחוק הודעות – כשכעת יהיה אפשר למחוק הודעה עד יומיים אחרי שהיא נשלחה, ולא רק שעה אחת כפי שהיה נהוג עד כה.

עדכון נוסף שצפוי להגיע בקרוב הוא אחד הפיצ'רים המבוקשים ביותר בוואטסאפ: האפשרות לעזוב קבוצות "בשקט", מבלי שכל חברי הקבוצה יקבלו על כך הודעה. בנוסף תוכלו להגדיר מי יראה מתי אתם מחוברים לאפליקציה, כשתוכלו לקבוע שרק אנשי הקשר יוכלו לראות זאת או לחסום אנשים ספציפיים מלראות את הזמינות שלכם בוואטסאפ.

עוד באותו נושא

שימו ❤️: עדכון משמעותי לתגובות האימוג'י בוואטסאפ


4

חידוש נוסף שיתווסף בקרוב לאפליקציה עוסק בהודעות שהוגדרו כ"חד פעמיות", כשכעת תוכלו להגדיר שמשתמשים אחרים לא יוכלו לעשות צילום מסך של ההודעות הללו – ובכך לוודא שהם לא יעקפו את מחיקת ההודעה אחרי שהיא נקראת פעם אחת.

לפי צוקרברג, העדכונים החדשים צפויים להגיע לוואטסאפ במהלך החודש הקרוב – למעט הארכת הטווח למחיקת הודעות, שמופץ בעדכון לאפלקיציה כבר עכשיו. בדומה לעדכונים הקודמים של וואטסאפ, גם העדכון הנוכחי יושק בהדרגה למשתמשים ברחבי העולם כדי למנוע עומס על שרתי החברה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו