סקר פנימי בליכוד: אביחי בוארון מוביל במחוז יו"ש

סקר פנימי בליכוד: אביחי בוארון מוביל במחוז יו"ש

סקר פנימי שנערך בימים האחרונים בליכוד, העלה כי מועמדותו של אביחי בוארון זוכה לתמיכה רחבה והוא עשוי לנצח בקרב על משבצת יו"ש. לפי הסקר, בוארון מקבל 64% מהקולות במשבצת אל מול 36% לגרשון מסיקה

סקר פנימי בליכוד: אביחי בוארון מוביל במחוז יו"ש
  אביחי בוארון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הפריימריז בליכוד מתקרבים, ואיתם גם סקרים פנימיים שמופצים בקרב חברי הליכוד במטרה ללמוד על המגמות ועל המצב בשטח – ולהשפיע על התוצאות. לפי סקר של מכון פידבק שמתפרסם כעת, נראה כי בהתמודדות על מחוז יו"ש, המועמד עמיחי בוארון עשוי לנצח.

כ-64 אחוז תומכים בבוארון בסקר, לעומת 36% שתומכים בגרשון מסיקה. יצויין כי גם בסקר קודם שנערך לפני פרישת שולי מועלם מהמרוץ, בוארון זכה בכמחצית מהקולות (48.2%), בעוד מועלם ומסיקה חלקו ביתר הקולות – 23% ו-28% בהתאמה.

בוארון, יצויין, נהנה מתמיכה מקרב ראשי מועצות ביו"ש בהם ישראל גנץ ראש מועצת בנימין, חננאל דורני ראש מועצת קדומים, שי אלון ראש מועצת בית אל, ואליהו ליבמן ראש מועצת קריית ארבע. בנוסף, הוא נחשב לחזק בשטח הליכודי ביו"ש.

עוד באותו נושא

מסיקה: "לא רק נתניהו אשם בזה שאין ריבונות ביו"ש"


10

גרשון מסיקה, שמתמודד מול בוארון, אמר בראיון לסרוגים בשבוע שעבר כי אחד הדברים שדרושים תיקון בהתיישבות ביו"ש – הוא החלת ריבונות. "לדעתי לא רק נתניהו אשם (בזה שאין ריבונות). היו כמה מתוכנו שבגלל חישובים פנימיים לא עודדו את זה ופספסנו הזדמנות. היה שם כל מיני אנשים ביש"ע שהתברברו ולא הרימו את הכפפה לפחות על החלק של הריבונות. אני חושב שיכולה להיות הזדמנות שטראמפ יחזור".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מחילה. לפחות בצילום...
שחר | 08-08-2022 16:21
מחילה. לפחות בצילום שלו כאן - נראה אדם מפחיד....
2
הנדסת תודעה שקופה...
הנרי | 08-08-2022 16:39
הנדסת תודעה שקופה ומכוערת להציג תמונה שכזאת
3
עלה והצלח בוארון...
חיים קריסי זכות ללוב | 09-08-2022 20:33
עלה והצלח בוארון מחיים מצפת .מזמן הקמת רבנים לקהילות .ותעשה חייל בכנסת בעזה
4
הליכוד מתחלק לשתיים...
אלי אוקנין | 10-08-2022 12:08
הליכוד מתחלק לשתיים חצי עובד אלילים שעסוק בפולחן אשיות והחצי השני מנצל את בורותם של עובדי האלילים כדי לממש את חזונם של סיפוח יהודה ושומרון ועל זה נאמר , החטא ועונשו