דקות לפני הפסקת האש

מכת הסיום: מטח כבד לבאר שבע; צה"ל תקף משגרים

דקות לפני כניסתה לתוקף של הפסקת האש בשעה 23:30, הג'יהאד האיסלאמי ירה מטח כבד לעבר ישראל, בתגובה צה"ל תקף מטרות של המחבלים בכל רצועת עזה

מכת הסיום: מטח כבד לבאר שבע; צה"ל תקף משגרים
צילום: (צילום: עטיה מוחמד/פלאש90)

דקות לפני הפסקת האש, בג'יהאד האיסלאמי נתנו את 'מכת הסיום' שלהם עם מטח כבד לעבר העיר באר שבע.

דיווחים ראשונים מדברים על רקטה שנחתה ליד האיצטדיון העירוני. אין דיווחים על נפגעים או על נזק.

במקביל צה"ל תקף ברצועת עזה באמצעות מטוסים וכטב"מים.

עוד באותו נושא

21:07

|

טל מרציאנו

5

0

😀 👏

תקיפה משגר ברצועה דוצ| צילום: תקיפת משגר ברצועה (דו"צ)

דובר צה"ל מסר: "הלילה משגר רקטות של ארגון הטרור גא"פ; במהלך היום הותקפו אתר לייצור רקטות ועמדת שיגור נ"ט של הארגון. כלי טיס מאויש מרחוק (כטמ"ם) תקף הלילה (א׳) משגר רקטות של ארגון הטרור גא"פ ברצועת עזה.

בנוסף, מוקדם יותר היום, הותקפו עמדת שיגור נ"ט ואתר לייצור רקטות של ארגון הטרור גא"פ. עמדת הנ"ט כוונה לפגיעה בעורף הישראלי".

לאחר מכן תקף צה"ל את אתרי השיגור של המטח האחרון.

דובר צה"ל מסר: "הסתיימה תקיפת הסיום שתוכננה מראש. מטוסי ומסוקי קרב, כלי טיס מאויש מרחוק ואש קרקעית תקפו מטרות של ארגון הטרור גא״פ בכל רחבי רצועת עזה".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

33
12
ככה מדינה צריכה להתנהל לתכנן( פינוי תושב
07.08.22

תודה רבה לצהל, לראש הממשלה, לשר הביטחון וכמובן לרמטכל