מטחים כבדים למרכז ולדרום; הג'יהאד: "סבב הלחימה נמשך"

מטחים כבדים למרכז ולדרום; הג'יהאד: "סבב הלחימה נמשך"

הג'יהאד האיסלאמי שיגר מטחים כבדים לעבר יישובי הדרום והמרכז. במקביל, דווח על הרוגים מתקיפות של צה"ל ברצועה. דובר הג'יהאד האיסלאמי: "סבב הלחימה נמשך"

מטחים לגוש דן ולדרום, הג'יהאד: "הלחימה נמשכת"
  צילום: חיים גולדברג, סרוגים

בצל הפסקת האש המסתמנת – מחבלי הג'יהאד האיסלאמי שיגרו מטחים כבדים לעוטף עזה, יישובי הדרום וגוש דן. במקביל, דיווחים פלסטינים על לפחות שמונה הרוגים ברצועת עזה בשעה האחרונה. בג'יהאד האיסלאמי אמרו הערב: "סבב הלחימה נמשך"

16 בני אדם נפגעו באורח קל בעקבות האזעקות בגוש דן. "מדובר בפצועים שמעדו ונחבלו בדרכם למקלטים ולמרחבים מוגנים ומספר נפגעי חרדה" מסר דובר איחוד הצלה נחמן טובול.

כאמור, למרות הדיווחים על הפסקת אש, השיגורים לישראל לא נפסקים, ולקראת שעת הפסקת האש המסתמנת – מכוונים גם לעבר יישובי המרכז.

היירוטים, הערב (צילום: חיים גולדברג, סרוגים)

(צילום: חיים גולדברג, סרוגים)

(צילום: חיים גולדברג, סרוגים)

המטחים לישראל, הערב (צילום: חיים גולדברג, סרוגים)

במקביל לירי לעבר ישראל, הפלסטינים דיווחו על שמונה הרוגים בתקיפות של צה"ל – לדבריהם – בעזה, אחת מהן בצפון הרצועה, ותקיפה נוספת לכאורה שכוונה לעבר מכונית במרכז העיר עזה.

במקביל, לפני זמן קצר אמר מחמד אלהנדי, מבכיריה המדיניים של הג'האד האסלאמי: "מוקדם לדבר על מועד מדויק להפסקת אש, זאת למרות מגעים אינטנסיביים עם המתווכים ובמיוחד המצרים".

עוד הוא הסביר: "ישנה משלחת מצרית בעזה. צריך שדרישותינו יהיה ברורות ומוגדרות בהודעה המצרית, עוד בטרם נקבע שעה להפסקת אש". נראה שאלהנדי, והנהגת ארגון הג'יהאד האסלאמי, מצפים לניסוח מדויק המצרים בהצהרתם על הפסקת האש. מוקדם יותר, אסמעיל הנייה, ראש הלשכה המדינית של חמאס הצהיר כי הם עושים מאמצים להגיע להפסקת אש ולהרגיע את הג'יהאד האסלאמי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו