לינוי אשרם מסכמת שנה לזכייה במדליית הזהב - סרוגים

לינוי אשרם מסכמת שנה לזכייה במדליית הזהב

לינוי אשרם מסכמת שנה לזכייה ההיסטורית במדליית הזהב באולימפיאדת טוקיו: "לא יאומן שעברה שנה. מצד אחד זה כמו חיים אחרים ומצד שני כאילו רק אתמול צרחתי מאושר ובכיתי על הפודיום"

author-image
לינוי אשרם מסכמת שנה לזכייה במדליית הזהב
  (צילום: עמית שיסל)

לינוי אשרם מסכמת שנה לזכייה ההיסטורית שלה במדליית הזהב בהתעמלות אומנותית באולימפיאדת טוקיו. 

כך אשרם כתבה: "לא יאומן שעברה שנה. מצד אחד זה כמו חיים אחרים ומצד שני כאילו רק אתמול צרחתי מאושר ובכיתי על הפודיום".

"מבחינתי יום השנה זאת הזדמנות נוספת להגיד תודה לכל האנשים שהאמינו בי ולכל מי שגרם לי להאמין בעצמי. כי זה הביטחון העצמי שהביא לי אחוזים רבים מהמדליה הזו וכמובן למאמנת מספר אחת שלי שהיא הייתה איתי לאורך כל הדרך איילת זוסמן".

מה קרה בשנה האחרונה?

אשרם התקבלה באהבה אדירה בישראל לאחר הזכייה. היתה שמחה אדירה בנתב"ג, אשרם קיבלה מענק זכייה של 100,000 ש"ח, קרן פלס הקדישה לה שיר במהלך הופעה, והיא אף קיבלה קמפיין ראשון כמדליסטית אולימפית והחליפה את עומרי כספי ונבחרה לכבב באריזות "קורנפלקס של אלופות" יחד עם דני אבדיה.

בחודש ינואר אשרם גילתה המתעמלת האומנותית כי שרשרת יהלומים מיוחדת בצורת הסמל הרשמי של המשחקים האולימפיים שהוענקה לה לאחר שזכתה בזהב בבייג'ינג, נלקחה מהתיק שלה. לאחר כשבוע נודע כי בלשי תחנת המשטרה בג'סר א זרקא את תושב המקום לאחר שאיים לשרוף את התחנה ולירות עליה מאחר וקרוב משפחתו נעצר קודם לכן על ידי השוטרים במקום. בחיפוש בכליו של החשוד נמצאו סכין והשרשרת הגנובה. והמשטרה החזירה לספורטאית לינוי אשרם את השרשרת שנגנבה ממנה.

בחודש אפריל האחרון אשרם כינסה מסיבת עיתונאים והודיעה באופן רשמי בדמעות כי היא פורשת מקריירה ספורטיבית. היא מונתה להיות מאמנת בצוות המקצועי של איילת זוסמן, המאמנת שלה שליוותה אותה במשך שנים עד זכייתה במדליית הזהב. ובנוסף, היא עתידה להשתתף בפסטיגל השנה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
למה אתם מביאים כתבה כזאת בעיצומו של ט באב ?
עמית | 07-08-2022 14:54
למה אתם מביאים כתבה כזאת בעיצומו של ט באב ? זאת כתבה ללא שום תועלת , והיא ממש לא לרוחו של יום. במיוחד שאין שום בהילות להעלותה כעת, יכולתם להמתין כמה שעות כדי לספר על ההישג בתחרות שיסודה הרומאים שהחריבו את המקדש.
2
לינוי גיבורה שמוכיחה...
שיר | 07-08-2022 14:58
לינוי גיבורה שמוכיחה שהשמים הם הגבול וכל אחת יכולה לעשות הכל אם היא תנסה
3
היי,בסלוגן שלכם כתוב ''אתר הבית למגזר הדתי''
וי | 07-08-2022 14:59
היי,בסלוגן שלכם כתוב ''אתר הבית למגזר הדתי''.. אז דבר ראשון זה לא מתאים לדת בכלל באופן כללי, אבל הי,ב ט' באב לפרסם כתבה כזאת מנותקת,לא קצת הגזמתם?