ברנז'ה

אביב אלוש כותב על תשעה באב: "החורבן הוא בנו"

אביב אלוש על תשעה באב: "החורבן הוא בנו "חור - בנו" שאנחנו לא מצליחים לאהוב אחד את השני ועל זה נחרב לנו הבית, על שנאת חינם ומלחמות אחים"

אביב אלוש כותב על תשעה באב: "החורבן הוא בנו"
צילום: (צילום: צילום מסך קשת 12)

כבר ידוע לכל כי אביב אלוש התקרב אל הדת ומשתף בכך ברשתות החברתיות. היום (מוצאי שבת) אלוש כתב על תשעה באב.

כך הוא כתב: "על מה אנחנו מתאבלים? ואיך אפשר להרגיש חורבן? אחת השאלות הקשות היא איך מרגישים חוסר ממשהו שאנחנו לא מכירים? פעמיים נחרב לנו בית המקדש בתאריך הזה ומיליוני יהודים נשחטו ומי מאיתנו מבין בכלל מה זה החורבן ומה זה מקדש?"

"כמו שעוד כמה שנים לצאצאים שלנו יכול להיות מאוד קשה להתחבר רגשית לשואה… ולכן חשוב להזכיר ולזכור כל הזמן שחלילה לא נשכח… והכי חשוב שנדע שיש תכלית ואור בקצה המנהרה"

"אבל מהו הדבר שעליו אנחנו צריכים להתאבל ולבכות ולכאוב? כולם כולל כולם…על זה שהחורבן הוא בנו "חור – בנו" שאנחנו לא מצליחים לאהוב אחד את השני…ועל זה נחרב לנו הבית, על שנאת חינם ומלחמות אחים…. ולכן צו השעה היא להתגייס לצבא אהבת ישראל"

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

8
8
בניה בניה
07.08.22

אשריך אח יקר. קצר ישר ולעניין.