זה העונש ל"נעמה יששכר" האמריקאית | כל הפרטים - סרוגים

זה העונש ל"נעמה יששכר" האמריקאית | כל הפרטים

כוכבת הWBNA, בריטני גרינר, 'נעמה יששכר של האמריקאים', קיבלה עונש של 9 שנים בכלא הרוסי על הברחת סמים. ההצעה האמריקאית לעסקת חילופי שבויים עליה - נדחתה

זה העונש ל"נעמה יששכר" האמריקאית | כל הפרטים
  גרינר (צילום: שאטרסטוק)

בית המשפט ברוסיה קבע היום (חמישי) כי בריטני גרינר נתפסה אשמה בהברחת סמים בכוונה פלילית, לאחר שנתפסה בנמל התעופה הבינלאומי שרמטייבו במוסקבה ב-17 בפברואר.

האישה שזכתה במדליית הזהב האולימפית, בת ה-31, נעצרה בשדה תעופה במוסקבה והואשמה על ידי התובעים הרוסים בניסיון להבריח פחות מגרם אחד של שמן קנאביס במזוודה.

עוד באותו נושא

סוחר נשק בתמורה: העסקה שמציע ביידן לרוסים

"מעולם לא התכוונתי לפגוע באף אחד, אף פעם לא התכוונתי לסכן את האוכלוסייה הרוסית, מעולם לא התכוונתי להפר שום חוק כאן", אמרה היום גרינר בבית המשפט בעיר חימקי. "עשיתי טעות ואני מקווה שבפסיקתך חיי לא יסתיימו כאן. אני יודעת שכולם ממשיכים לדבר על עניינים פוליטיים, אבל אני מקווה שזה רחוק מהאולם הזה".

"לא הייתה לי כוונה להפר שום חוק רוסי"

גרינר הודתה באשמת סמים כבר בחודש שעבר, במה שעורכי דינה מסבירים כניסיון לקיחת אחריות ובתוך כך יוביל לקבלת סלחנות מהשופטים.

בטיעונים שנידונו היום, התובע ביקש 9.5 שנות מאסר עבור גרינר.

קנס של כ-16,400 דולר

הסנגורית בלגובולינה טענה שגרינר מעולם לא השתמשה במריחואנה ברוסיה וכי מעולם לא הייתה לה כוונה לעשות זאת. בסופו של דבר, כוכבת ה-WNBA נידונה על ידי בית המשפט הרוסי ל-9 שנות מאסר עם קנס של מיליון רובל (כ-16,400 דולר).

בית המשפט אמר כי הוא לקח בחשבון את הודאתה החלקית באשמה, חרטה על המעשה, מצב בריאותה ופעילות הצדקה שהיא נוטלת בה חלק.

עורכי הדין שלה טענו שאם גרינר השתמשה אי פעם במריחואנה רפואית, זה היה רק ​​בביתה באריזונה, שם הדבר חוקי והיא השתמשה לעתים רחוקות מאוד, רק על פי מרשם רופא בעקבות כאביה העזים שנגרמו מפציעות ספורט.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מדובר בלסבית, שמאלנית...
אורן | 05-08-2022 4:56
מדובר בלסבית, שמאלנית ליברלית קיצונית שהתנגדה לעמוד בזמן השמעת ההימנון של ארהב, ועכשיו בחוצפה מבקשת את סיוע המדינה שהיא השמיצה. מספיק לקחת הצצה במקרה של יששכר להבין כמה נזק נעשה בגלל המסוממת הזאת, לא די שהיינו צריכים להבטיח לרוסים את שטח הכנסייה ליד מגרש הרוסים שעליו יש מחלוקת איתם כעת, יששכר עצמה היא כפויית טובה נוראית שהודתה לכל העולם חוץ מביבי ושרה שעשו מאמצי על כדי לשחרר אותה, והגדילו לעשות אספו אותה במטוס פרטי, ויששכר בחוצפתה השמיטה אותם מרשימת האנשים שהודתה להם. מסקנה, שגרינר תרקב בכלא הרוסי, מי שמכניסה סמים למדינת אוייב עושה זאת על דעת עצמו ויישא בתוצאות.
ביבי עשה...
דנה | 11-08-2022 10:58
ביבי עשה הצגה גדולה כדי לנצח בבחירות וזה עונשו
האשמת הקרבן במיטבה
שי | 05-08-2022 13:07
מה הקשר להיותה לסבית ו/או שמאלנית? היא נעצרה במטרה לשמש קלף מיקוח. במקומה היה יכול להיות כל אזרח זר, בלי הבדלי מוצא, גזע והשקפה פוליטית.
נעמה יששכר...
אלון | 05-08-2022 8:19
נעמה יששכר היא בכלל אמריקאית ושבה לשם, רק ביבי האפס מוכן לוותר על חלקים מירושלים ולהתחייב לפוטין על מה שאסור, בשביל תמונה של ההצלחה הגדולה של הנוכל ואשתו עם מבריחת הסמים, לפני הבחירות.
2
נעמה יששכר סוג...
רננהשגב | 05-08-2022 9:10
נעמה יששכר סוג של סרח עודף בחברה הישראלית אין לה קורט אחד של הכרת תודה. טוב שעפה לאן שעפה. והלוואי ולא תחזור
3
התנהגות ממשל ארהב...
אביקול | 05-08-2022 20:05
התנהגות ממשל ארהב רייגן להחריף במקום להרגיע את מלחמת רוסיה אוקראינה כולל השפלת פוטין ורוסיה מביא סבל וכלא לספורטאית אמריקאית ל9 שנים על גרם...???? של סם לשמוש עצמי.????