תושבי שדרות יוצאים ל"ריצת שחרור המחסומים" - סרוגים

תושבי שדרות יוצאים ל"ריצת שחרור המחסומים"

עשרות אלפי תושבי עוטף עזה סגורים בבתיהם בעקבות עוצר שהטיל הצבא על חלק מהיישובים מחשש לירי נ"ט: "על מעצר של מחבל בן עוולה מענישים עשרות אלפי אנשים"

author-image
תושבי שדרות יוצאים ל"ריצת שחרור המחסומים"
  (צילום: חיים גולדברג/ סרוגים)

העוצר שהוטל על חלק מיישובי עוטף עזה, לא עובר חלק בגרון של חלק מתושבי העיר השדרות, ובשעות האחרונות התעוררה מחאה במסגרתה הם מתכננים לצאת הערב ל"ריצת שחרור המחסומים".

עוד באותו נושא

ישובי עוטף עזה בסגר: מדינת ישראל נכנעת לעצמה


18

רמי ברקי ושי ראובני, תושבי שדרות יצאו לצעדת שחרור של כביש 34, העורק הראשי של תושבי הדרום המחבר בין שדרות לאשקלון, החסום זה כבר היום השלישי.

"פעם טילים עכשיו כבישים. מה הצעד הבא?", אומרים לסרוגים ברקי וראובני.

לדבריהם: "אנחנו לא מתכוונים לחכות לצעד הבא. העוטף סובל וארגוני הטרור צוחקים. צעדנו הלילה משדרות לכיוון יד מרדכי באישור מלא של המשטרה ופיקוד העורף".

רמי ושי מבהירים כי "במידה והמצור על שדרות והעוטף יימשך עד הערב, נקיים ריצת שחרור לעיר שתצא בשעה 17:00 מצומת ניר עם לכיוון יד מרדכי".

עוד באותו נושא

איפה ההרתעה? העוצר על עוטף עזה יימשך גם מחר


17

"המצב הזה לא נורמלי. על מעצר של מחבל בן עוולה מענישים עשרות אלפי אנשים, ומשבשים את השגרה שלנו, מערכת הביטחון בפשיטת רגל", אומר שי.

רמי ברקי הוסיף ואמר "אם המצב יימשך עד הערב, לא נשלים עם השיגעון הזה. במידה והכביש לא ייפתח אנחנו מזמינים את כולם לריצת שחרור, היום בשעה חמש על כביש 34 מצומת ניר עם לכיוון יד מרדכי, משחררים את העוטף".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
איש לא מגביל...
בוריס | 04-08-2022 15:12
איש לא מגביל אותכם תצעדו חופשי רק זהר תחמנים