חייל צה"ל טבע למוות בנופש צבאי בדרום - סרוגים

חייל צה"ל טבע למוות בנופש צבאי בדרום

דובר צה"ל אישר כי חייל מת אתמול לאחר שככל הנראה טבע במהלך נופש צבאי בדרום. במד"א ציינו כי החייל איבד את הכרתו בבריכה באשקלון. נסיבות האירוע נמצאות בחקירה

author-image
חייל צה"ל טבע למוות בנופש צבאי בדרום
  אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

חייל צה"ל נפטר אתמול (רביעי) לאחר שככל הנראה טבע, במהלך נופש צבאי בדרום הארץ. מדובר צה"ל נמסר כי נסיבות האירוע נמצאות בחקירה, אך לפי שעה טרם ידועים כל פרטי המקרה. עוד נאמר כי הודעה נמסרה למשפחתו: "צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה".

במד"א עדכנו כי הדיווח הראשוני על האירוע התקבל אתמול בשעה 17:07, לאחר שהחייל נמשה מהמים בבריכת שחיה באשקלון כשהוא מחוסר הכרה. חובשים ופראמדיקים שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי, ולאחר פעולות החייאה ממושכות קבעו את מותו במקום.

פאראמדיק מד"א מקסים ניזרי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו על שפת הבריכה צעיר כבן 19 מחוסר הכרה, הוא היה ללא נשימה וללא דופק כשאנשים במקום החלו להעניק לו טיפול רפואי, סיפרו לנו שהמציל משה אותו מהמים כשהוא מחוסר הכרה, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

עוד באותו נושא

טרגדיה בנגב: גבר בן 95 טבע למוות בבריכה בקיבוץ

אמש דווח על מקרה טביעה אחר בחוף דלילה באשקלון, במסגרתו גבר בשנות ה-20 לחייו נמשה מהים כשהוא מחוסר הכרה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, וביצעו בו פעולות החייאה במקום. בהמשך הגבר פונה לבית החולים ברזילי – שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

הפראמדיקים של מד"א רונן שונם הלוי וישראל לוגסי סיפרו: "ראינו בחוף על קו המים גבר כבן 30 מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, לאחר שנמשה מהים על-ידי אנשים שהיו על החוף והתחילו בפעולות החייאה בסיסיות. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות תוך פינוי לבית החולים, כשמצבו אנוש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
נא לנתק אותי...
יאיר | 04-08-2022 7:33
נא לנתק אותי מסרוגים
, אתה...
גלילאו גליליי | 04-08-2022 10:58
, אתה כבר מנותק מכדור הארץ.
? ...
דורון | 04-08-2022 7:53
?
2
כואב הלב.עושים כ"כ הרבה מאמצים למנוע מקרים
שוקי26 | 04-08-2022 9:10
תנצבה
3
בגלל החיסונים. כל...
אסתר המלכה | 04-08-2022 9:21
בגלל החיסונים. כל יום אנשים בריאים מתים בפתאומיות בגלל החיסונים והתקשורת לא מתייחסת והרופאים בהוראת משרד הבריאות מכחישים את הקשר!
4
יש חיישנים מיועדים...
דב | 04-08-2022 9:33
יש חיישנים מיועדים לבריכות שחיה המתריעים על אדם ללא תנועה במים וכן על גוף השוכב ללא תנועה בקרקעית . משום מה לא כופים את התקנתם בבריכות.
5
עוד הרוג מהחיסונים...
פייזר ושות' | 04-08-2022 10:35
עוד הרוג מהחיסונים