פרשת מוישי קליינרמן: המשטרה עצרה עוד חשודים - סרוגים

פרשת מוישי קליינרמן: המשטרה עצרה עוד חשודים

התפתחות בפרשת היעלמותו של הנער החרדי מוישי קליינרמן. המשטרה עצרה עוד 2 חשודים בחשד למעורבות בפרשה בה הנער בן ה-16 נעדר מזה 130 יום. צו איסור פרסום מוטל על כל פרט מהפרשה

פרשת מוישי קליינרמן: המשטרה עצרה עוד חשודים
  מושי קליינרמן

התפתחות נוספת בפרשת העדרותו של הנער החרדי מוישי קליינרמן. המשטרה עצרה היום שני חשודים נוספים בחשד למעורבות בפרשה. מעבר לכך לא ניתן לפרט בגלל צו איסור פרסום המוטל על החקירה.

בשבוע שעבר צמצם בית המשפט המחוזי במעט את צו איסור הפרסום שביקשה המשטרה והתיר לפרסם כי סולומון אברמוב בן 35 הוא אחד משני העצורים בחשד למעורבות בהעלמותו של הנער החרדי בן ה-16.

קליינרמן נעדר מזה 130 ימים, על הפרשה כאמור הוטל צו איסור פרסום, ועד כה לא נמצא קצה חוט ממשי שישפוך אור על גורלו של מוישי.

עוד באותו נושא

המקום בו מוישי קלינרמן נראה בפעם האחרונה. צפו


36

ממשפחת קליינרמן נמסר: "היחידה החוקרת נמצאת בקשר רצוף עימנו ומעדכנת אודות ההתקדמות בחקירה, והכל במסגרת המותרת בהתאם לצו איסור הפרסום שבתוקף עד 10.08.22 . אנו רואים מחויבות עמוקה של כל העוסקים בפרשה החל מרמת המפכ"ל, מפקד המחוז ,ראש הימ"ר ועד אחרון שוטרי היחידה החוקרת. אנו סומכים על המשטרה שתבצע כל פעולה שצריך על מנת לאתר את מוישי הנעדר מזה 124 יום ולהשיבו הביתה, ובהתאם אנו דורשים כי הנושא לא ירד מסדר היום.

במקביל, אנו שוב פונים לשר הבטחון ולרמטכ"ל שיאפשרו ליחידות המיוחדות לאיתור נעדרים של הצבא לסייע באיתור מקום הימצאו של מוישי. טרם קיבלנו התייחסות כלשהי לפנייתנו לשר הבטחון גנץ שנעשתה לפני למעלה מ3 שבועות. ב4/7 לסייע למשטרה באמצעים שבידם. אנו מודים לעם ישראל ומבקשים שימשיך להתפלל לחזרתו של מוישי שלנו הביתה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו