מבזקים

נשאר בבידוד: הנשיא ביידן עדיין חיובי לקורונה

4 ימים אחרי שנדבק מחדש בנגיף, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ממשיך להיות חיובי לקורונה – כך הודיע הערב (שלישי) רופא הבית הלבן, קווין אוקונר. לדבריו, ביידן מרגיש טוב אך סובל מ"שיעול קל".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו