עקיבא נוביק נגד ארגון העיתונאים - סרוגים

עקיבא נוביק נגד ארגון העיתונאים

עקיבא נוביק, עיתונאי בתאגיד השידור הציבורי, שיתף כי הוא אינו מעוניין לשלם ל'ארגון העיתונאים' אך אלה מאלצים אותו לשלם בטענה שיש הסכם עם ועד התאגיד, שלטענתו - הוקם מעצמו

author-image
עקיבא נוביק נגד ארגון העיתונאים
  עקיבא נוביק, ארכיון (צילום: יפעת קלמר)

עקיבא נוביק, עיתונאי בתאגיד, צייץ הבוקר כי הוא דרש להפסיק את חברותו ב'ארגון העיתונאים', אך אלה סירבו בטענה שהם בהסכם מול ועד התאגיד.

יערה שפירא, גם היא עובדת התאגיד, הגיבה בזעם על הציוץ של עקיבא "מי אתם ומה אתם עושים לי בתלוש?"

צליל אברהם, עובדת תאגיד נוספת, ניסתה להסביר לשניים את סיבת הגבייה של 'ארגון העיתונאים' על פי חוק: "החוק אכן מאפשר גם לגבות ממי שלא חבר בארגון דמי טיפול מופחתים של 0.75 אחוז. למה? פשוט בגלל בעיית הטרמפיסט: גם מי שלא הצטרף נהנה מההגנה של הארגון. לולא החוק שמאפשר לגבות מכולם לאף אחד לא תהיה סיבה להצטרף ולשלם".

"עכשיו ספציפית לגבי ארגון העיתונאים. אני חברה בו מאז שהוקם, ובן זוגי היה עד לא מזמן מנהל המחלקה המשפטית של הארגון. הארגון עבד עבור עובדי התאגיד במשך ארבע שנים בלי לגבות מהם תשלום כלל" כתבה צליל והסבירה: "במשך השנים האלה הארגון נלחם עבור עובדים בתאגיד שהתנאים שלהם הורעו, שרצו לפטר אותם שלא בצדק, שהתעמרו בהם והכפישו את שמם. הוא גם השיג העלאות שכר והוביל את המאבק נגד התעמרות בתאגיד. מדובר בשנים של עבודה משפטית יקרה, ישיבות משא ומתן, דיונים בבתי משפט – שנעשו בחינם".

ומסיימת בעקיצה כלפי עקיבא ויערה: "מבחינה מוסרית וערכית – כל אחד שיעשה את השיקולים שלו. לא במקרה מי שיוצאים נגד הגבייה הם לרוב הטאלנטים, שמניחים שלא יזדקקו לשירות הזה או שהם יכולים לממן אותו מכיסם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
עקיבא נוביק בינוני...
רוני | 02-08-2022 11:07
עקיבא נוביק בינוני ולא מרשים. התקדם על תקן ימני מחמד שלא מפריע לשמאל יותר מדי וכמובן גם רלביסט. תאגיד בזבזני על חשבון הציבור
2
בעיית הטרמפיסט
אבנט | 03-08-2022 9:58
הבעיה היא בנהג שכופה על כולם לנסוע באוטובוס שלו. אולי אני אתחיל להביא כל יום עוגה למשרד, ולחייב את העובדים לשלם על זה. או שאשמיע שירים ואחייב אותם לשלם כי נהנו מהשירים ששמתי ברמקול המיוחד שקניתי.
3
נוביק=נודניק. אפס שנזרק מכל מקום
ראה להלן | 09-08-2022 13:19
מחפש נישה הכלומניק הזה. מקווה שהשמאל יאמץ אותו. בקיצור. נוביק א גרויסער נבילה