חמאס: מחבל ששמר על הדר ואורון נהרג בשומר החומות - סרוגים

חמאס: מחבל ששמר על הדר ואורון נהרג בשומר החומות

דובר חמאס, הוציא היום הודעה רשמית בה מסר כי בזמן מבצע "שומר החומות" ישראל הפציצה את מקום המסתור של השבויים הדר גולדין ואורון שאול. גורם ביטחוני הגיב: "זה שקר אחד גדול"

חמאס: מחבל ששמר על הדר ואורון נהרג בשומר החומות

דובר חמאס בעזה, אבו עוביידה פרסם היום (ראשון) כי בזמן הלחימה במבצע "שומר החומות", ישראל הפציצה את המקום בו נמצאים השבויים אורון שאול והדר גולדין, השומר החמאסניק ששמר עליהם מת בהפצצה.

עוד באותו נושא

חמאס בהלם: כפר נופש נסגר בגלל סרטון מעורב


21

משעות הבוקר דובר חמאס העלה ציוצים בטוויטר וטיזרים על הודעה חשובה שיפרסם בהמשך הערב בנוגע לשבויים, אורון שאול והדר גולדין, הוא אף פרסם תמונה שלהם עם האשטג #הממשלה שלכם משקרת.

ההודעה שפרסם דובר חמאס

אך לכאורה, בפרסום ההודעה נראה שחמאס רק רוצים להשאיר את נושא המו"מ על השבויים בשיח ולא מעדכנים פרטים קונקרטיים או מחדשים על השניים.

אבו עביידה צייץ: "במלאת 9 שנים לצוק איתן, גדודי עז א-דין אלקסאם מתיר לפרסום כי במהלך מבצע "שומר החומות" הציונים הפציצו את מקום המסתור של שני החיילים השבויים, הרגה את אחד השומרים ופצעה שלושה נוספים בעת ששמרו על השבויים".

מתוך הטוויטר של דובר חמאס

את שמו של השומר שמת באותה הפצצה דובר חמאס מוסר כי הם לא מעוניינים לחשוף מסיבות ביטחוניות.

גורם בטחוני בכיר בתגובה להודעת חמאס: ״שקר אחד גדול. חמאס בלחץ גדול ומחפש להעלות את הסוגיה. ישראל תמשיך במאמציה הרבים והמגוונים לשחרור השבויים והנעדרים ולא תחדל מכך. קשקוש שנועד לייצר ספינים עלובים כאילו אחד מחללי צהל שנהרגו בצוק איתן נמצא בחיים״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מה זה מקום...
בושה וחרפה | 31-07-2022 19:47
מה זה מקום המסתור? הם נפלו בקרב וכולם, כולל המשפחות יודעים שהם לא בחיים. מדובר על סחר בגופות. החמאס מספיק מתועב, והיהודים מספיק מטורפים כדי לאפשר למסחר בחלקי גופות להתקיים.