מאות חרדים הפגינו היום (רביעי) בכביש 4 סמוך לגבעת שמואל, זאת במחאה על רפורמת הסלולר. במסגרת ההפגנה הכביש נחסם לתנועה ממחלף מורשה למחלף אלוף שדה בשני הכיוונים.
חסימת הכביש המרכזי, שהגיעה דווקא בשעת השיא לתנועה בציר, הובילה לעומסי תנועה כבדים באזור. מהמשטרה נמסר כי שוטרים נוכחים במקום ומכוונים את התנועה. לאחר כחצי שעה המשטרה עדכנה כי הכביש נפתח מחדש לתנועה.





תגובות
כיף להיות בטלן
לא חרדים !! אנשים משועממים
תמשיכו לבחור בביבי והמשתמטים, לא עשו כלום למען בנין המדינה ורוצים לחלוב את אוצרותיה. מנוולים.
שמע יא נאצי, ראש הממשלה שלך עם פרופיל 97 שמע יא נאצי, ראש הממשלה שלך עם פרופיל 97 היה מפקד סיירת במחנה. שתוק לגבי השתמטות. זה לא עובד.
לדעתי, אזרחים שחוסמים כבישים צריכים להיעצר לדעתי, אזרחים שחוסמים כבישים צריכים להיעצר תוך כדי שימוש באלימות מרחיקת לכת, כולל שבירת עצמות.