התפתחות דרמטית בפרשת היעלמותו של מוישי קליינרמן - סרוגים

התפתחות דרמטית בפרשת היעלמותו של מוישי קליינרמן

שני בני אדם נעצרו בחשד למעורבות בהיעלמותו של הנער מוישי קליינרמן שנראה לאחרונה במירון לפני 122 ימים. על הפרשה הוטל צו איסור פרסום

author-image
התפתחות דרמטית בפרשת היעלמותו של מוישי קליינרמן

מוקדם יותר הבוקר דווח כי חלה התפתחות דרמטית בפרשת היעלמותו של הנער מוישי קליינרמן לפני 122 ימים. הערב הותר לפרסום כי שני בני אדם נעצרו בחשד למעורבות בהיעלמותו.

עוד באותו נושא

המקום בו מוישי קלינרמן נראה בפעם האחרונה. צפו


36

על פי הדיווח באתר ynet, שני החשודים נעצרו בנפרד זה מזה. שמם, כמו יתר פרטי הפרשה עדיין אסורים לפרסום.

חן הולנדר, עורך דינו של אחד החשודים, צוטט באתר ynet: "לטעמי המעצר הזה הוא מעצר מיותר לחלוטין, כחלק ממסע דיג במסגרת חקירה שהתחילה לא היום, ואני מקווה מאוד שהלקוח שלי ישוחרר מהמעצר בהקדם".

הולנדר הוסיף כי "מדובר על פרשה שנחקרת לא יום ולא יומיים. אני מאמין שכמו במקרי עבר, גם הלקוח שלי ישוחרר מהר מאוד מהמעצר והפרשה הזאת תהיה מאחוריו בקרוב".

רועי אטיאס, עורך דינו של חשוד נוסף, אמר: "צר לי מאוד על המעצר הזה. כבר מבקשת המעצר ניתן להבין שהחשוד שאני מייצג לא קשור בשום אופן להיעלמות הנער, אלא להיפך – הוא עשה כל שביכולתו לסייע מהמידע שבידו כדי לקדם את מציאתו. אין לי שמץ של ספק שהחשדות יתבהרו ובקרוב הוא ישוחרר מתוך הבנה שאין לו יד ורגל בדבר הזה".

עוד באותו נושא

משפחת קליינרמן: "המידע הזה לא היה צריך לדלוף"


29

מטעם משפחתו של מוישי קליינרמן נמסר מוקדם יותר היום: "היחידה החוקרת נמצאת בקשר רצוף עם ההורים ומעדכנת אותם אודות ההתקדמות בחקירה. אנו רואים מחויבות עמוקה מצד כל העוסקים בפרשה, החל מרמת המפכ"ל, מפקד המחוז, ראש הימ"ר ועד אחרון שוטרי היחידה החוקרת".

"אנו סומכים על המשטרה שתבצע כל פעולה שצריך כדי לאתר את מוישי, הנעדר מזה 122 יום, ולהשיבו הביתה. בהתאם, אנו דורשים כי הנושא לא ירד מסדר היום".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
נו מה איתו...
דואג | 01-08-2022 19:27
נו מה איתו
2
טוב שיש עורכי...
יעל | 01-08-2022 22:13
טוב שיש עורכי דין מסורים. בעד בצע כסף מוכנים להגן על כל אחד ...