המשטרה עצרה אמש (חמישי) את בעלי הבית בו היתה הבריכה בה ארע אמש האסון בכרמי יוסף, בו נהרג כליל קמחי בן ה-30. מדובר בזוג תושבי כרמי יוסף והם חשודים בגרימת מוות ברשלנות בבריכה שבבעלותם.
עוד באותו נושא
בולען נפער בבריכה פרטית בכרמי יוסף; חשש לחיי נעדראריה יואלי

בעלי הבית הם זוג בשנות השישים לחייהם.
הבוקר הובאו השניים לדיון בית המשפט בפתח תקווה, בסיומו הוחלט לשחררם בתנאים מגבילים של מעצר בית לחמישה ימים – מחוץ ליישוב כרמי יוסף.
החקירה הוטלה על יחידת ההונאה של מחוז מרכז.
כרמי יוסף זה בישראל השנייה?