בולען נפער בבריכה פרטית בכרמי יוסף; חשש לחיי נעדר - סרוגים

בולען נפער בבריכה פרטית בכרמי יוסף; חשש לחיי נעדר

במהלך מסיבת בריכה בבית פרטי בכרמי יוסף, נפער בולען מתחת לבריכה ושאב לתוכו שני מבלים. אחד יצא בכוחות עצמו כשהוא פצוע קל, השני נעדר. במקום חשש לקריסה נוספת

author-image
בולען נפער בבריכה פרטית בכרמי יוסף; חשש לחיי נעדר
  (צילום: דוברות המשטרה)

מסיבת בריכה בבית פרטי בכרמי יוסף מסתיימת באירוע מפחיד. במהלך המסיבה נפער בולען מתחת לבריכה ושני אנשים נשאבו אליו. אחד יצא בכוחות עצמו והשני נעדר.

משירותי הכיבוי וההצלה נמסר: "במסיבת בריכה שנערכה בבית פרטי בכרמי יוסף נפתח בולען מתחת לבריכה ,במקום היו 2 לכודים אחד יצא בכוחות עצמו, השני עדיין נעדר. צוותים של חילוץ מיוחד בדרכם למקום. כרגע הצוותים מבצעים סריקות, חשש לבולענים נוספים וקריסת קרקע".

עוד באותו נושא

בגלל בולען: המשטרה סגרה כביש מרכזי בתל אביב


3

חובש רפואת חירום במד"א אורי דמארי שהגיע למקום רכוב על אופנוע מד"א סיפר: "מדובר באירוע חריג מאוד. כשהגעתי למקום ראיתי בור שנפער בתחתית הבריכה הריקה. אנשים שהיו במקום סיפרו לי שלפתע נפער הבור ובתוך שניות בודדות כל המים של הבריכה נשאבו פנימה. גבר בן 34 שחילץ את עצמו מתוך הבור ישב מחוץ לבריכה כשהוא נסער. הוא סבל מחבלות קלות בראשו ובגפיים ולאחר טיפול רפואי פינינו אותו לבית החולים. האנשים שהיו במקום מכירים אחד את השני ודיווחו לנו שיש אדם אחד שנעדר וכוחות מיוחדים של הכיבוי פועלים כרגע על מנת לאתר ולחלץ אותו מתוך הבור."

 

(צילום: דוברות כבאות והצלה)

(צילום: דוברות כבאות והצלה)

(צילום: דוברות כבאות והצלה)

(צילום: דוברות כבאות והצלה)

מד"א עדכנו על מצבו של המחולץ: "בשעה 14:40 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על בור שנפער בקרקעית בריכה פרטית בחצר בית בשפלה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לגבר בן 34 שחולץ במצב קל בהכרה מלאה עם חבלות בגפיים. במקום נערכות סריקות לאיתור נעדר".

==

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, ישו לפנות ל srugim@srugim.co.il

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו