שדה בר & שירה עמרם: סופסוף בנות מצאו את עצמן
המותג שדה בר ואושיית האינסטגרם שירה ברלב עמרם, השיקו קולקציה משותפת. בראיון לסרוגים, סיפרו על המסר מאחורי "תחייכי את זה", על ההצלחה המפתיעה, וגם על הביקורת שאי אפשר שלא תגיע
(צילום: סרוגים)
אריאלה אביטן, מהבעלים של מותג האופנה "שדה בר", ושירה ברלב עמרם התארחו באולפן סרוגים, לרגל השקת הקולקציה המשותפת החדשה. שיתופי פעולה בין מותגי אופנה לבלוגריות הפכו אמנם לדבר מוכר, אבל כאן מדובר בשיתוף פעולה שיש מאחוריו מסר.
"אנחנו עובדות זמן רב יחד, והתלבטנו איך לקחת את זה שלב אחד קדימה. החלטנו לייצר קולקציה של שדה בר יחד עם המותג 'תחייכי את זה', ולהביא משהו צבעוני, כיפי, ושמעלה חיוך".
הן מספרות על התגובות האוהדות "מלא דגמים סולד אאוט", וגם על הביקורת מצד מי שהאורך או המידות לא מתאימות לה. "אנחנו תמיד מנסות לתת מענה כמה שיותר רחב, אבל כאן ניסינו להביא את שירה".