השופטים בכוכב הבא, נינט טייב ואסף אמדורסקי, משתפים על כך שהם לא מופיעים בשבת.
נינט: "לא הופעתי מעולם בשבת, אני לא עובדת בשבת". גם אמדורסקי סיפר: בכל ימות השבוע ועד שישי בצהרים אני מופיע. בשבת אני לא מופיע, זה יום מנוחה, יש הרבה דברים שאני מורד בהם, אבל בזה לא".
אמדורסקי ממשיך: "אני זוכר את הדיכאון של לעלות להופיע ביום שישי". נינט מסבירה: "אין בזה וייב, בלהופיע ביום שישי".
צפו בראיון המלא:

אמדורסקי ונינט ראיון הכוכב הבא
תגובות
לכולם מגיע יום מנוחה. האם זה מוכרח להיות בשבת? מה עם רופאים, אחיות, מכבי אש? בשביל הרבה אנשים ההנאה ממופעים מתאפשרת רק בסוף השבוע.