חדשות טלוויזיה

יש וייב גרוע: היום שבו נינט ואסף מתעקשים לא להופיע

נינט טייב ואסף אמדורסקי מספרים בראיון מיוחד לסרוגים על היום בשבוע בו הם לא מוכנים להופיע ולמה למתמודדים דתיים בתוכנית "הכוכב הבא" יש סיכוי שווה להצליח

יש וייב גרוע: היום שבו נינט ואסף מתעקשים לא להופיע
צילום: (צילום: סרוגים)

השופטים בכוכב הבא, נינט טייב ואסף אמדורסקי, משתפים על כך שהם לא מופיעים בשבת.

נינט: "לא הופעתי מעולם בשבת, אני לא עובדת בשבת". גם אמדורסקי סיפר: בכל ימות השבוע ועד שישי בצהרים אני מופיע. בשבת אני לא מופיע, זה יום מנוחה, יש הרבה דברים שאני מורד בהם, אבל בזה לא".

אמדורסקי ממשיך: "אני זוכר את הדיכאון של לעלות להופיע ביום שישי". נינט מסבירה: "אין בזה וייב, בלהופיע ביום שישי".

צפו בראיון המלא:

אמדורסקי ונינט ראיון הכוכב הבא
אמדורסקי ונינט ראיון הכוכב הבא

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

10
7
שמחה
22.07.22

לכולם מגיע יום מנוחה. האם זה מוכרח להיות בשבת? מה עם רופאים, אחיות, מכבי אש? בשביל הרבה אנשים ההנאה ממופעים מתאפשרת רק בסוף השבוע.