חייל אחד נהרג ו-9 אחרים נפצעו בפגיעת ברק בבסיס "פורט גורדון" בג'ורג'יה.
התקרית אירעה ב-11:10 ביום רביעי, שעון מקומי, במהלך תרגיל של החיילים בבסיס. כך מסרה הדוברת של הבסיס. לפי שעה עדיין לא ברור אם החיילים נפגעו באופן ישיר על ידי הבקר, או שהוא פגע בגנרטור סמוך. על פי נתוני מזג האוויר, באותה השעה ירד גשם והיה מעונן.
עוד באותו נושא
הצעיר שנפצע קשה מפגיעת ברק- לוחם צה"לגיא עזרא

החיילים עברו טיפול במתחם בית החולים הצבאי אייזנהאואר, וכאמור, אחד מהם מת לאחר מכן. בבית החולים סירבו לפרסם את זהות החיילים המטופלים ואת מצבם, בהתאם למדיניות הצבא האמריקאי, עד שיודיעו למשפחות.
בבסיס פורט גורדון נמצאים כ-80 אלף בני אדם, מתוכם 16 אלף חיילים. הבסיס מיועד בעיקר לנושאי סייבר.
תגובות
כתוב 'חייל' זה נשמע כאילו חייל צה''ל חס ושלום כתוב 'חייל' זה נשמע כאילו חייל צה''ל חס ושלום !! תכתוב חייל אמריקאי !