גם בYES: ערוץ מאיר מתחבר ללווין ומשיק אתר חדש - סרוגים

גם בYES: ערוץ מאיר מתחבר ללווין ומשיק אתר חדש

ערוץ היהדות של מכון מאיר המשודר בHOT יעלה גם בשידורי הלווין של חברת יס. בינתים עלה לאוויר אתר האינטרנט החדש המכיל את מיטב תכני הערוץ ביהדות, תרבות ופנאי באיכות HD

גם בYES: ערוץ מאיר מתחבר ללווין ומשיק אתר חדש
  נעם יעקבסון בערוץ מאיר. בקרוב גם בלווין (צילום מסך)

ערוץ מאיר בטלוויזיה המשודר ב- HOT בערוץ 96 מתחבר גם ללווין והחל מעוד שבועיים ישודר גם למנויי חברת YES.

הערוץ שהוקם ומופק על ידי עמותת יהדות באהבה ובאמונה מיסודו של מכון מאיר, פועל כבר קרוב לעשור ברשת האינטרנט ובשנה שעברה קיבל את הזיכיון לשדר בטלויזיה במסגרת הכבלים. קהלי היעד של ערוץ הטלוויזיה הם מקרב הציבור הכללי בישראל, מחזיקי טלוויזיה רב ערוצית המעוניינים לצרוך תוכן יהודי איכותי, אמוני ברוח מכון מאיר., וכן משפחות ישראליות המעוניינות שילדיהן יצפו בתכנים חינוכיים וערכיים במהלך כל השנה, ובמיוחד לקראת חגי ומועדי ישראל. מנתונים ראשוניים המגיעים לערוץ מאיר, עולה שעשרות אלפי בתי אב כבר צופים בערוץ מידי חודש, ומגמה זו נמצאת בעלייה.

אתר האינטרנט החדש של הערוץ – tvmeir.com מביא לידי ביטוי את אותם תכנים בצורה קלילה ונעימה לאוהבי הגלישה ברשת, וכן מעניק עומק נוסף לתכניות. כערוץ המשודר בטלוויזיה ישנה גם הקפדה על הנראות הטלוויזיונית של הערוץ והוא מופק ברמה מקצועית גבוהה תוך שימוש בפורמטים טלויזיוניים בסוגה עלית.

הרב דב ביגון, ראש מכון מאיר: "כמו במכון מאיר ובערוץ מאיר באינטרנט, גם ערוץ הטלוויזיה בא במטרה להחדיר את רעיון ההתקרבות ליהדות מתוך אהבה ואמונה. הערוץ לא פונה לקהל הדתי גרידא ואנו מזמינים גם את הציבור הכללי להיות חלק ולהיחשף לתכנים".

מורדי קרשנר, מנהל ערוץ מאיר: "חשוב להדגיש שאנחנו עושים טלוויזיה טובה ואיכותית המדברת את השפה הטלוויזיונית ומחברת אותה לתכנים ערכיים יהודיים וציוניים.. זהו ערוץ שרוצה לחבר את מי שרוצה ליהדות שלו, יהדות באהבה. בערוץ מאיר תמצאו תוכניות טלוויזיה איכותיות עם נראות ערכית גבוה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו