חדשות

אחרי ביקור ביידן. תיאום עם מפקד סינטקום

שר הביטחון והרמטכ"ל נפגשו עם מפקד פיקוד מרכז של צבא ארצות הברית (סנטקום). גנץ: "התמקדנו באתגרים האזוריים, בדגש על התוקפנות האיראנית, ובצורך להעמיק את הפעילות עם כלל השותפים"

אחרי ביקור ביידן. תיאום עם מפקד סינטקום
צילום: קרדיט תמונות- אריאל חרמוני, משרד הביטחון.

שר הביטחון בני גנץ והרמטכ"ל אביב כוכבי נפגשו היום עם מפקד פיקוד מרכז של צבא ארצות הברית (סנטקום), הגנרל מייקל קורילה.

קרדיט תמונות- אריאל חרמוני, משרד הביטחון. (קרדיט תמונות- אריאל חרמוני, משרד הביטחון. )

"נפגשתי היום עם מפקד סנטקום, הגנרל מייקל קורילה", אמר גנץ לאחר הפגישה. "דנו ביחסים המיוחדים בין מערכות הביטחון של ישראל וארה"ב שהשתקפו היטב בביקור המצויין והחשוב של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן באזור".

קרדיט תמונות- אריאל חרמוני, משרד הביטחון. (קרדיט תמונות- אריאל חרמוני, משרד הביטחון. )

הדגשתי בפני קורילה, את התפקיד החיוני של סנטקום, בקידום שיתוף הפעולה במרחב המזרח התיכון ובשמירה על היציבות. בשיחתנו, התמקדנו באתגרים האזוריים, בדגש על התוקפנות האיראנית, ובצורך להעמיק את הפעילות עם כלל השותפים".

אוריאל בארי, בנצי רובין

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות