חדשות בעולם

שגריר אוקראינה: רוסיה מממנת הפגנות בישראל

שגריר אוקראינה בישראל יבגן קורניצ'וק טען כי רוסיה מארגנת ומממנת שורה של הפגנות אנטי-אוקראיניות בישראל: "היום ראינו אירוע כזה בנתניה, ובשבוע שעבר דגלי רוסיה הונפו בחיפה"

שגריר אוקראינה בישראל יבגן קורניצ'וק
שגריר אוקראינה בישראל יבגן קורניצ'וק | צילום: אבשלום ששוני\פלאש 90

שגריר אוקראינה בישראל יבגן קורניצ'וק טען הבוקר (ראשון) בריאיון לכלי תקשורת במדינתו כי רוסיה מארגנת ומממנת שורה של הפגנות אנטי-אוקראיניות בישראל, זאת על רקע המשך המלחמה באוקראינה. לטענתו, בשבועות האחרונים מספר ההפגנות הללו הולך ומתרחב.

"לאחרונה ניכרת מגמה של עצרות אנטי-אוקראיניות בישראל, שמקודמות בחסות כסף רוסי. הם עורכים עצרות כאלה בערים מסוימות" טען קורניצ'וק. "היום ראינו אירוע כזה בנתניה, ובשבוע שעבר דגלי רוסיה הונפו בחיפה. שתי עצרות אנטי אוקראיניות התקיימו מול השגרירות שלנו בתל אביב. ניגשתי לאנשים האלה ושאלתי כמה משלמים להם. לצערי אי אפשר לאסור עצרות כאלה".

למרות זאת, קורינצ'וק הדגיש כי "התמיכה באוקראינה בישראל רק הולכת וגדלה. זה לא משנה באיזו שפה הם מדברים. רוב היהודים דוברי הרוסית עזבו את רוסיה, ברחו מהמשטר הטוטליטרי. לכן, אם אדם הגיע מרוסיה, לא הגיוני שהוא יתמוך במלחמה נגד אוקראינה".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

3
2
הארי
17.07.22

נו מספיק עם השגריר..שחושב שחייבים לאוקראינים מדינה שמעולם לא תמכה בישראל מאז הקמתה מדינה שאזרחיה היו בין הטובחים הגרועים ביותר בתקופת השואה. למה אתה חושב שחייבים לכם? תגידו תודה שלא עושים לכם את מה שכל אירופה וכולל אוקראינה עושים לישראל....מימון התנועות המתנגדות לקיום מדינת ישראל...