שגריר אוקראינה טוען: רוסיה מממנת הפגנות נגדנו בישראל

שגריר אוקראינה טוען: רוסיה מממנת הפגנות נגדנו בישראל

שגריר אוקראינה בישראל יבגן קורניצ'וק טען כי רוסיה מארגנת ומממנת שורה של הפגנות אנטי-אוקראיניות בישראל: "היום ראינו אירוע כזה בנתניה, ובשבוע שעבר דגלי רוסיה הונפו בחיפה"

שגריר אוקראינה: רוסיה מממנת הפגנות בישראל
  שגריר אוקראינה בישראל יבגן קורניצ'וק (צילום: אבשלום ששוני\פלאש 90)

שגריר אוקראינה בישראל יבגן קורניצ'וק טען הבוקר (ראשון) בריאיון לכלי תקשורת במדינתו כי רוסיה מארגנת ומממנת שורה של הפגנות אנטי-אוקראיניות בישראל, זאת על רקע המשך המלחמה באוקראינה. לטענתו, בשבועות האחרונים מספר ההפגנות הללו הולך ומתרחב.

עוד באותו נושא

מאז תחילת המלחמה: 30 אלף עולים מאוקראינה


3

"לאחרונה ניכרת מגמה של עצרות אנטי-אוקראיניות בישראל, שמקודמות בחסות כסף רוסי. הם עורכים עצרות כאלה בערים מסוימות" טען קורניצ'וק. "היום ראינו אירוע כזה בנתניה, ובשבוע שעבר דגלי רוסיה הונפו בחיפה. שתי עצרות אנטי אוקראיניות התקיימו מול השגרירות שלנו בתל אביב. ניגשתי לאנשים האלה ושאלתי כמה משלמים להם. לצערי אי אפשר לאסור עצרות כאלה".

למרות זאת, קורינצ'וק הדגיש כי "התמיכה באוקראינה בישראל רק הולכת וגדלה. זה לא משנה באיזו שפה הם מדברים. רוב היהודים דוברי הרוסית עזבו את רוסיה, ברחו מהמשטר הטוטליטרי. לכן, אם אדם הגיע מרוסיה, לא הגיוני שהוא יתמוך במלחמה נגד אוקראינה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
נו מספיק עם השגריר..שחושב שחייבים לאוקראינים
הארי | 17-07-2022 8:05
מדינה שמעולם לא תמכה בישראל מאז הקמתה מדינה שאזרחיה היו בין הטובחים הגרועים ביותר בתקופת השואה. למה אתה חושב שחייבים לכם? תגידו תודה שלא עושים לכם את מה שכל אירופה וכולל אוקראינה עושים לישראל....מימון התנועות המתנגדות לקיום מדינת ישראל...
2
כתבה שיקרית אני...
אוקראינה אנטישמית | 17-07-2022 10:10
כתבה שיקרית אני לא ממומן ואני חושב שצריך למחוק את אוקראינה האנטישמית שבחיים לא הייתה לצד ישראל ועכשיו יושבת לנו על הצוור כמו עלוקה אנחנו לא צריכים לתפוס צד
תפוס טרמפ...
בצלאל | 17-07-2022 13:22
תפוס טרמפ ורד מאיתנו. כמה פעמים היתה בגרמניה בשנים האחרונות.