סקר מנדטים חדש מעלה כי החיבור בין בני גנץ לגדעון סער לא מצליח לחזק את גוש המרכז-שמאל ואינו מצליח למנוע מבנימין נתניהו להקים ממשלה. בנוסף, הצטרפות של יועז הנדל וצביקה האוזר לאיילת שקד מחזקת מעט את 'ימינה'.

על פי הסקר, שנערך על ידי מכון 'פאנלס פוליטיקס' עבור 'מעריב', לו הבחירות היו נערכות היום מפת חלוקת המנדטים הייתה נראית כך:
הליכוד 36. יש עתיד 24. גנץ וסער 13. הציונות הדתית 10. ש"ס 8. יהדות התורה 7. הרשימה המשותפת 6. העבודה 6. ישראל ביתנו 6. רע"מ 4. מפלגות ימינה ומרצ לא עוברות את אחוז החסימה.

על פי הסקר: איילת שקש שקיבלה בסקר הקודם 2.6% נחלשת ומקבלת 2.2%.
חלוקה לגושים: גוש הימין-חרדים – 61 מנדטים. גוש המרכז שמאל – 53 מנדטים. הרשימה המשותפת – 6 מנדטים.
בנוסף, הסקר בדק תרחיש בו האוזר והנדל מצטרפים למפלגת ימינה של איילת שקד. במצב כזה שקד מתחזקת מעט ומקבלת 4 מנדטים, אך עדיין נמצאת על סף אחוז החסימה.





תגובות
לא תמכרו לנו יותר ,את השמאלן ביובי,שהצביע בעד גירוש 10,000 תושבי גוש קטיף,שהצהיר שתי מדינות לשני עמים,שהביא על העם את הכשלון הנוראי והמחריד בצוק איתן, שצחק וצוחק על החיילים המנוצלים ומפנק את המשתמטים..שזרק את עוצמה יהודית כל הקדנציות...לא עוד...
אין על ביבי והוא יהיה ראש הממשלה שלך על אפך וחמתך
גם אתה שמאלני כמו ביובי,משתינים עליך ועל ביובי....
שרה נתניהו כבר ראיינה שוב את איילת שקד ?
שווה מינוס 4.... מה אתם מתעסקים עם השום דבר הזה?... תמחקו אותם מהמפה הפוליטית