חדשות המגזר

שני ראשי ישיבה חדשים לישיבת ההסדר בחולון

ישיבת ההסדר בחולון מתחדשת. שני ראשי ישיבה מונו במקומו של הרב ישי וייצמן. הרב חגי לונדין משדרות והרב טל שאוליאן מבת ים. "בעז"ה נקים כאן מקום תורה מפואר שיאיר לכל אזור המרכז"

(הרב פיינה במרכז עם הרב לונדין (ימין) והרב שאוליאן (צילום: ליאור שלוס))

ישיבת ההסדר בחולון יוצאת שוב לדרך ישיבה. הרב חגי לונדין והרב טל שאוליאן מונו לראשי הישיבה במקומו של הרב ישי וייצמן ששימש בתפקיד בשנתיים האחרונות.

הרב לונדין הוא ר"מ בישיבת שדרות, ומחבר ספרי ביאור ופירוש על כתבי הראי"ה זצ"ל. הרב שאוליאן רב קהילת מחזיקי תורה במרכז בת ים, ור"מ בישיבת נתיבות ישראל בעיר.

ישיבת חולון הוקמה לפני 16 שנה על ידי הרב יהושע וייצמן ממעלות שמינה את חתנו הרב אלעזר אהרונסון להקים שלוחה של ישיבת מעלות במרכז. כעבור 13 שנה ביקש הרב אהרונסון מהרב אביב זיגלמן שיחליף אותו בראשות הישיבה, וזה עמד בראשה כארבע שנים עד שפרש ומאז עמד בראשה הרב וייצמן.

רב הגרעין התורני בחולון וראש הישיבה התיכונית, הרב שאול פיינה ברך על המינוי: "ישיבת ההסדר בחולון פותחת בדרך חדשה, אנו קוראים לבוגרי כיתה י"ב, ולבחורי ישיבה ואברכים מכל הגילאים למצוא את מקומם בשנת הלימודים תשפ"ג בחולון. בעז"ה נקים כאן מקום תורה מפואר שיאיר לכל איזור המרכז".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

10 תגובות
8
קורא לפעמים
17.07.22

ב"ה בהצלחה גדולה זכיתםם חולון זכיתם !!

הצטרפו אלינו