שימו ❤️: עדכון משמעותי לתגובות האימוג'י בוואטסאפ - סרוגים

שימו ❤️: עדכון משמעותי לתגובות האימוג'י בוואטסאפ

מנכ"ל מטא מארק צוקרברג הודיע על עדכון משמעותי ל"תגובות האימוג'י" באפליקציית וואטסאפ - כשכעת יהיה ניתן להשתמש בכל אימוג'י קיים כדי להגיב להודעות. עד כה התגובות הוגבלו ל-6 אימוג'ים מוגדרים

שימו ❤️: עדכון משמעותי לתגובות האימוג'י בוואטסאפ
  (צילום: שאטרסטוק)

כבר לא רק לייק ולב: מנכ"ל חברת מטא מארק צוקרברג הודיע הבוקר (שלישי) על עדכון משמעותי ל"תגובות האימוג'י" באפליקציית וואטסאפ – כשכעת יהיה ניתן להשתמש בכל אימוג'י קיים כדי להגיב להודעות. עד היום היה ניתן להגיב רק עם 6 אימוג'ים: "לייק", לב, פרצוף בוכה מצחוק או מעצב, פרצוף מופתע, ואימוג'י הידיים המוצמדות שהפך בשנים האחרונות לדרך להגיד תודה למשתמשים אחרים.

כזכור, "תגובות אימוג'י" הושקו בוואטסאפ לפני כחודשיים, ואפשרו למשתמשים להגיב להודעות שנשלחות בקבוצות השונות עם אימוג'י שמוצמד להודעה. מדובר בתכונה שכבר הייתה קיימת זמן רב באפליקציות טלגרם ופייסבוק מסנג'ר המתחרות לפני שהגיעה גם לוואטסאפ.

עוד באותו נושא

"תגובות האימוג'י" הגיעו לוואטסאפ: כך זה עובד


6

כדי להשתמש באימוג'ים, כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ לחיצה ארוכה על ההודעה שאליה רוצים להגיב – ומיד יפתח חלון שמכיל את האימוג'ים השונים. באפליקציית וואטסאפ במחשב, לוחצים על כפתור הפרצוף המחייך שיופיע ליד כפתור ה"העבר". משמה בוחרים איזה אימוג'י רוצים לשים כתגובה – והיא ישר תופיע בתחתית ההודעה.

תגובות אימוג'ים בוואטסאפ של סרוגים (צילום מסך)

בדומה לעדכונים הקודמים של וואטסאפ, גם העדכון הנוכחי יושק בהדרגה למשתמשים ברחבי העולם כדי למנוע עומס על שרתי החברה. המשמעות היא שאם אתם עדיין מוגבלים ל-6 האימוג'ים הישנים, מומלץ לחכות בסבלנות ולחכות שהעדכון החדש יגיע גם אליכם. עם זאת, גם אלו שעדיין לא קיבלו את העדכון החדש יוכלו לראות את תגובות האימוג'י של משתמשים אחרים – כולל במקרים שבהם משתמשים באימוג'ים חדשים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מעניין את הסבתא...
זלמן | 12-07-2022 10:22
מעניין את הסבתא
2
לא נתקלתי שמשתמשים...
מימי | 12-07-2022 13:53
לא נתקלתי שמשתמשים באופציה
3
סבבה ...
????????????☺️☺️ | 15-07-2022 23:49
סבבה
4
גג
גג | 24-07-2022 10:14
<script>alert(Hello)</script>